سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تردد در محور‌های کرمانشاه با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به بارش گسترده برف در محور‌های استان گفت : هم اکنون تردد در محور‌های اورامانات، سنقروکلیایی و اکثر راه‌های روستایی فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

کیخسرو دستغیب رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به بارش گسترده برف در محور‌های استان در شبانه روز گذشته، گفت : خوشبختانه شب گذشته بارش‌های خوبی داشتیم که موجب شده سطح تمامی محور‌ها سفید پوش شود.

وی افزود: با تلاش شبانه روزی نیرو‌های راهداری هم اکنون تمامی محور‌های اصلی باز است، اما با توجه به برودت هوا محور‌های استان لغزنده و برخی محور‌ها یخ زده هستند.

دستغیب به تداوم بارش‌ها در برخی محور‌های استان هم اشاره کرد و افزود: هم اکنون بارش برف در محور‌های اسلام آبادغرب-کرمانشاه، حوزه بیستون، بیدسرخ و مله ماس ادامه دارد و تمام گردنه‌های استان با مه گرفتگی شدید مواجه است.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با بیان اینکه تردد در برخی محور‌های استان تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است، گفت: در محور بیستون-سنقر و کلیایی، حوزه اورامانات از جمله پاوه، نودشه، جوانرود، ثلاث باباجانی و روانسر و محور‌های روستایی استان هم اکنون استفاده از زنجیرچرخ الزامی است و از تردد خودرو‌هایی که زنجیر چرخ همراه ندارند، جلوگیری می‌شود.

وی افزود: تردد در سایر محور‌های اصلی بدون زنجیرچرخ برقرار است، اما همراه داشتن زنجیر چرخ برای رانندگان الزامی است و از تردد خودرو‌هایی که زنجیرچرخ همراه نداشته باشند جلوگیری می‌شود.

دستغیب با اشاره به شرایط آب و هوایی نامساعد و لغزندگی و یخ زدگی برخی محورها، از رانندگان خواست تا حد امکان از تردد غیرضروری خودداری کنند.

وی از رانندگان خواست پیش از سفر از سالم بودن سیستم گرمایشی خودرو و برف پاکن اطمینان حاصل کرده و حتما زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

دستغیب گفت: رانندگان در این شرایط آب و هوایی باید مقداری خوراکی و لباس گرم هم در خودرو همراه داشته باشند.

وی با تاکید دوباره بر لغزندگی محور‌های استان از رانندگان خواست از هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کرده و حتما رعایت فاصله طولی با خودروی جلویی را داشته باشند .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.