سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیریت انرژی جدی گرفته شود

با کاهش دما و سرد شدن هوا در خراسان جنوبی بحث مدیریت مصرف انرژی بیش از هر زمان دیگری ضروری است.

 بارش باران و برف همواره با خود کاهش دما و سرد شدن هوا را به همراه دارد و شعله‌های بخاری را بیشتر می‌کند ، در چنین شرایطی باید با یک همدلی در راستای مدیریت مصرف انرژی قدم برداریم تا گاز به همه نقاط استان و کشور برسد.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: با توجه به گزارش هواشناسی و سامانه بارشی و سرد که وارد خراسان جنوبی شده است افزایش مصرف گاز در همه بخش‌ها را پیش بینی می‌کنیم.

محمودی با اشاره به اینکه میزان مصرف بیشتر به اندازه ۲۰ درصد مصرف روز‌های معمول و متداول گاز استان برآورد شده است، بیان کرد: مصرف گاز خراسان جنوبی در شرایط فعلی پنج میلی متر مکعب و با افزایش مصرف تا ۶ میلی متر مکعب مصرف را پیش بینی می‌کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط شبکه و افزایش این مصرف از همه مردم خراسان جنوبی درخواست مدیریت و صرفه‌جویی در مصرف انرژی را داریم.

محمودی با اشاره به سرمای شدید گفت: گاز مشترکین بد مصرف و پر مصرف را قطع خواهیم کرد تا در مصرف بخش خانگی برای مردم مشکلی پیش نیاید و گاز بخش صنعت نیز پایدار باقی باشد.

زاهدی از شهروندان خراسان جنوبی گفت : بیش از دو دهه است که به شهر بیرجند گازرسانی شده و ما به سهولت گرما را به خانه‌های خود می‌آوریم.

این شهروند خراسان‌جنوبی گفت: این سهولت و در دسترس بودن انرژی نباید منجر به سهل انگاری ما در مصرف بی رویه گاز در بخش خانگی شود و هوای خانه را بیش از ۱۸ تا ۲۱ درجه گرم کنیم.

زاهدی ادامه‌داد: پوشیدن لباس گرم در خانه، حفظ دمای خانه بین ۱۸ تا ۲۱ درجه، خاموش کردن بخاری در اتاق‌هایی که رفت و آمد زیادی در آن وجود ندارد، تا حد زیادی می‌تواند به کاهش مصرف انرژِی در خانه کمک کند.

به امید زمستانی پر از برکت و نعمت الهی همراه با مصرف درست انرژی

برچسب ها: شرکت گاز ، بارش برف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.