سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بن غفیر: باز هم وارد مسجد الاقصی می‌شوم

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی امروز چهار شنبه گفت که هیچ هراسی از حماس و نیرو‌های مقاومت ندارد و باز هم به مسجد الاقصی خواهد رفت.

ایتمار بن غفیر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی بعد از یورش به مسجد الاقصی  و بازتاب‌های گسترده منفی و جهانی به این اقدام بار دیگر در اظهاراتی بی شرمانه اعلام کرد هیچ هراسی از نیرو‌های حماس نداشته و در آینده باز هم وارد این مکان مقدس خواهد شد.

به گزارش کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی، بن غفیر در ادامه سخنان خود ادعا کرد: یهودیان در اسرائیل در معرض ستم و از ورود به مسجد الاقصی محروم هستند که این وضعیت باید تغییر کند.

وی ادامه داد: توصیه‌های سطح امنیتی در مورد مسجد الاقصی را پذیرفته و در آینده نیز خواهم پذیرفت، اما از رفتن به آنجا دست برنمی‌دارم.
بن غفیر مدعی شد: یهودیان در داخل اسرائیل مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرند و از ورود به مسجد الاقصی منع شده‌اند که این وضعیت باید تغییر کند».

روز سه شنبه ایتمار بن غفیر، وزیر امنیت داخلی رژیم اشغالگر با حمایت شمار زیادی از نظامیان صهیونیستی و نیرو‌های گارد مرزی این رژیم به مسجد الاقصی تعرض و به آن هتک حرمت کرد. این اقدام خشم فلسطینی‌ها را برانگیخت و انبوهی از محکومیت‌ها را به دنبال داشت. بسیاری از کشور‌های عربی، اسلامی و غربی نیز این اقدام را محکوم کردند.

بن غفیر در گذشته چندین بار در مقام شخصی خود و به عنوان معاون در کنست به مسجد الاقصی یورش برده بود، اما این اولین بار بود که به عنوان وزیر به مسجد هجوم برد.

برخی معتقدند که ورود بن غفیر به مسجد الاقصی زمینه را برای نبرد زودهنگام فراهم می‌کند و مقاومت را در شرایطی قرار می‌دهد که به شکل گسترده با رژیم اشغالگر مقابله کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.