سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام بازرسان آموزش و پرورش تهران به حوزه‌های امتحانات نهایی

با هدف برگزاری مطلوب امتحانات پایه نهم و دوازدهم بازرسان آموزش و پرورش پایتخت، به حوزه‌های تصحیح و اجرای امتحانات نهایی اعزام شدند.

در ادامه نظارت بر امتحانات مدارس، بر اساس برنامه ریزی‌های به عمل آمده، صبح امروز تیم‌های بازرسی آموزش و پرورش پایتخت، با حضور در حوزه‌های امتحانات نهایی شهر تهران، ضمن بازدید از حوزه ها، از نزدیک در جریان روند برگزاری امتحانات و چگونگی عملکرد حوزه‌های تصحیح و اجرا قرار گرفتند.

در ادامه این بازدیدها، تیم‌های اعزام شده، طبق دستورالعمل نظارتی خود، نحوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی و صحت برگزاری امتحانات نهایی پایه دوازدهم را مورد نظارت و توجه قرار دادند و این بازدید‌ها همچنان ادامه دارند.

لازم به ذکر است، امتحان هماهنگ استانی پایه نهم بزرگسالان، داوطلبان آزاد، آموزش از راه دور و ارزشیابی جامع هم زمان با امتحانات نهایی، در شهر تهران در حال برگزاری هستند. همچنین برای حوزه‌های مربوطه نیز از نظر رعایت قوانین و مقررات و نظارت بر اجرای فرآیندها، اقدامات لازم در حال اجرا است.

گفتنی است بر اساس این گزارش، ۳۰ حوزه اجرا در شهر تهران در امر برگزاری امتحانات نهایی پایه دوازدهم فعالیت می‌کنند که برای بار دوم، از ۱۰۰ درصد حوزه‌های تصحیح و اجرای امتحانات در ۵ روز اول برگزاری آزمون‌ها توسط تیم‌های ارزیاب و بازرسین، بازدید به عمل آمده است و این بازدید‌ها با حضور مسئولان وزارتی و استانی همچنان ادامه دارند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.