سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس‌کمیسیون عمران مطرح کرد؛

شکایت بانک ها به قوه قضائیه برای عدم پرداخت تسهیلات مسکن

رضایی کوچی گفت: بانک ها در حوزه ساخت مسکن همراهی لازم را نداشته اند و باید در این خصوص جریمه شوند.

آقای محمد رضا رضایی کوچی گفت: در  یک ماه گذشته که  وزیر راه وشهرسازی کار خود را آغاز کردند و با گزارشی که ارائه دادند اراده این وزارتخانه در حوزه مسکن و در اجرای قانون خوب بوده و برنامه روشنی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن داده اند.

به گفته رئیس کمیسیون عمران مجلس، به  لحاظ کمیت و کیفیت  وزارت خانه راه وشهرسازی در مسیر درستی قرار گرفته است، به طوریکه  مجلس و دولت اراده قوی برای اجرای یک میلیون واحدمسکونی را دارد که مکانیزم آن باید بررسی  شود.

او می گوید: خوشبختانه با مشوق های که در بافت فرسوده  ارائه شده و شرایط بهتری از لحاظ زیر ساختی و روساختی وجود دارد،  اجرای این طرح در این محدوده ها بسیار خوب بوده است.

رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: متاسفانه بانک ها تاکنون همراهی خوبی نداشته اند و علی رغم آنکه اعلام شده بود در صورت عدم پرداخت تسهیلات جریمه شوند، اما وزارت اقتصاد به وظیفه خود در این بخش عمل نکرده و ما شکایت خود را در این حوزه به قوه قضائیه کرده ایم. هرچند امیدوار هستیم با تغییر رئیس کل بانک مرکزی همکاری و نظارت ها بر بانک ها توسط این بخش بیشتر شده و شاهد تامین منابع مالی پروژه ها در این بخش باشیم.

او گفت: در حوزه ساخت مسکن زمین مهیاست و در محدوده شهرها و زمین های که الحاقاتی وجود داشته است، مشکلی از این لحاظ نداریم و اطمینان می دهیم که اجرای طرح نهضت ملی مسکن وساخت یک میلیون واحد مسکونی امکان پذیر است.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.