دادههای سامانه ۱۳۷ نشان میدهد، در چند ماه پیاپی، برطرف کردن سد معبر وانتبارها و دستفروشان در صدر درخواستهای شهروندان از مدیریت شهری بودهاست.
در آخرین ماه پاییز سال جاری، یک هزار و ۸۴۹ درخواست شهروندان در سامانه ۱۳۷ ثبت شده و برای پیگیری به مجموعه شهرداری انتقال دادهشده است؛ بنابراین گزارش؛ براساس ارزیابیهای واحد آمار سامانه ۱۳۷، بیشترین درخواستهای شهروندان به ترتیب، سدمعبر دستفروشان و وانتبارها، مرمت آسفالت (حاصل از فرسودگی و حفاری)، نظافت معابر و سدمعبر مصالح ساختمانی در گذرگاههای عمومی بوده است.
البته جمعآوری سگهای ولگرد بعد از سدمعبر مصالح ساختمانی از جمله درخواستهایی بوده که شهروندان خواهان انجام آن بودهاند.
همچنین تخلفات ساختمانی، ساماندهی کارتن خوابها، سد معبر مغازهداران و هرس درختان به ترتیب از دیگر مطالباتی بوده که در رتبههای بعدی قرار داشته که شهروندان به ۱۳۷ گزارش دادهاند تا بررسی و پیگیری شود.
براساس این آمار،، معاونت خدمات شهری با ۴۰ درصد بیشترین پیامهای ۱۳۷ را به خود اختصاص دادهاند.
سامانه ۱۳۷ پس از بررسی و تجزیه و تحلیل، مطالبات را به سازمان مدیریت پسماندها، شهرداری منطقه ۱، شهرداری منطقه ۲، شهرداری منطقه ۴، شهرداری منطقه ۳، سازمان پارکها و فضای سبز، سازمان حمل و نقل و ترافیک، سازمان زیباسازی، مرکز توسعه اجتماعی، مرکز کنترل ترافیک و سازمان ساماندهی مشاغل انتقال داده و پیگیری کردهاست.