سرپرست سامانه ۱۳۷ اعلام کرد: برطرف کردن سدمعبر وانت بار‌های دوره گرد بیشترین درخواست شهروندان در تیرماه سال جاری از مدیریت شهری بوده‌است.

مهدی کوزه‌گرها، سرپرست سامانه ۱۳۷ با اشاره به بررسی‌های واحد آمار و پژوهش سامانه ۱۳۷ گفت: در یک ماهه تیرماه  ۲ هزار و ۴۱۸ درخواست شهروندان در سامانه ۱۳۷ به ثبت رسیده و پیگیری شده است.

او ادامه داد: براین اساس، سدمعبر وانت بار‌های دوره گرد با ۱۲۹ مورد، بیشترین درخواست را در سامانه به خود اختصاص داده‌است.

کوزه‌گر‌ها خاطرنشان کرد: به تازگی با همراهی دستگاه قضا با واحد اجراییات شهرداری، جمع‌آوری وانت‌بار‌های دوره گرد با جدیت در دستور قرار گرفته؛ بنابراین درخواست‌های شهروندان کاهش یافته‌است. البته این به معنای قطع منبع درآمد وانت بار‌های دوره گرد نیست، بلکه جایگاه‌هایی برای آن‌ها مشخص شده‌است.

سرپرست سامانه ۱۳۷ همچنین به جمع‌آوری سگ‌های ولگرد با ۱۲۲ مورد درخواست شهروندان اشاره کرد و گفت: دومین درخواست شهروندان جمع آوری سگ‌های ولگرد بوده‌است؛ البته اخیرا سازمان مدیریت پسماند با افزایش اکیپ، جمع‌آوری سگ‌های ولگرد را افزایش داده با این همه به دلیل رفتار نامناسب برخی از شهروندان در غذادهی بی ضابطه و غیرعلمی به این حیوانات منجر به افزایش زاد و ولد آن‌ها شده است.

او همچنین، مرمت حفاری حاصل از انشعاب آب، برق و گاز و تلفن، شست و شوی مخزن زباله، نظافت معابر، لایروبی جوی، تخلفات ساختمانی و آبیاری درختان را در رتبه‌های بعدی درخواست شهروندان عنوان کرد که سامانه ۱۳۷ به سازمان‌های مربوطه انتقال داده و پیگیری کرده‌است.

یادآور می‌شود سامانه ۱۳۷ شهرداری قزوین به عنوان رابط بین شهروندان و مدیریت شهری بوده که با انتقال درخواست‌های شهروندان در ۲۴ ساعت شبانه روز، به مجموعه شهرداری، سعی در کاهش مشکلات شهری دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار