سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اضافه شدن امکان مشاهده تعداد بازدیدکنندگان به توئیتر

توئیتر قابلیتی را عرضه کرده است که شمار بازدیدکنندگان یک توئیت را به همه نشان خواهد داد.

 این قابلیت مشابه قابلیت‌های پلتفرم‌هایی نظیر یوتیوب است که نشان می‌دهند یک ویدئو، چند بار مشاهده شده است.

ایلان ماسک، مدیرعامل توئیتر در توئیتی نوشت:

توئیتر "شمارشگر بازدید" را عرضه کرده که به شما امکان می‌دهد ببینید یک توئیت، چند بار مشاهده شده است.

این قابلیت نشان می‌دهد توئیتر، چقدر زنده‌تر از آن چیزی است که به نظر می‌رسد؛ زیرا بیش از ۹۰ درصد از کاربران توئیتر، پیام‌ها را می‌خوانند، بدون این که توئیتی ارسال کنند یا پاسخ داده یا لایک کنند.

به نظر می‌رسد ماسک نسبت به این قابلیت که نشان می‌دهد چه تعداد کاربر از توئیتر استفاده می‌کنند، اشتیاق زیادی دارد؛ اما از نظر بعضی از کاربران، این قابلیت ممکن است تاثیر نامطلوبی داشته باشد؛ زیرا نشان خواهد داد برخلاف تصور، افراد کمتری، توئیت آن‌ها را مشاهده می‌کنند.

البته توئیتر قابلیتی دارد که جزئیات بیشتر درباره توئیت‌ها نشان می‌دهد و اگر کاربران، روی گزینه مشاهده آنالیز توئیت، زیر پستی که ارسال کرده اند، کلیک کنند، می‌توانند ببینند چه تعداد کاربر با توئیت آن‌ها تعامل کرده و کار‌هایی مانند کلیک برای مشاهده پروفایل یا جست و جوی بیشتری برای جزئیات توئیت نقل شده انجام داده اند. همچنین می‌توانند تعداد دفعاتی که یک توئیت مشاهده شده است را ببینند.

اما تفاوت قابلیت جدید این است که قابلیت شمار بازدیدکنندگان را همه می‌توانند مشاهده کنند و به صاحب حساب کاربری محدود نخواهد بود.

همه کاربران به این قابلیت دسترسی ندارند و قابل دسترس شدن آن برای همه، مدتی طول خواهد کشید. این قابلیت اکنون برای نسخه‌های iOS و اندروید قابل دسترس شده و امکان مشاهده آن در نسخه وب توئیتر به زودی فراهم خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.