سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون وزیر نفت:

فضای ایثارگری و جهاد باید در صنعت پررنگتر شود

معاون وزیر نفت گفت: باید با اقدامات فرهنگی پایگاه‌های بسیج، فضای ایثارگری و جهاد در صنعت پررنگ‌تر شود.

مرتضی شاه میرزایی معاون وزیر نفت گفت: باید با اقدامات فرهنگی پایگاه‌های بسیج، فضای ایثارگری و جهاد در صنعت پررنگ‌تر شود، سرانجام نبرد اقتصادی همان سرانجام دفاع مقدس و پیروزی است.

او در نشست تخصصی فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج صنعت نفت خراسان‌های رضوی و جنوبی در مشهد افزود: در راستای جهاد تبیین مدیران صنعت باید طوری برنامه‌ریزی نمایند تا علاوه بر فرزندان و کارکنان، سایر دانش آموزان و دانشجویان نیز با پیشرفت‌های صنعت در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی آشنا شوند.

معاون وزیر نفت با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدا با محوریت شهدای صنعت نفت و تبیین نقش و جایگاه شهدای والا مقام در بیداری اسلامی تاثیرات بسزایی در جامعه دارد، ادامه داد: دیدگاه اصلی در برگزاری مراسم‌ها این است که تا حد امکان در هزینه‌های مالی صرفه جویی شود و از خصایص بسیجیان است که با حداقل امکانات کار‌های بزرگ را انجام می‌دهند.

شاه میرزایی بیان کرد: فضاسازی محیطی، برگزاری محافل انس با قرآن و تبیین جایگاه جهاد از دیدگاه قرآن کریم، دیدار با خانواده شهدا، غبار روبی از آرامگاه شهدای گمنام، برپایی ایستگاه‌های فرهنگی از برنامه‌های ابلاغی بسیج وزارت نفت به حوزه‌های تابعه بوده است.

او تصریح کرد: در اجرای برنامه‌های تبیینی، فرهنگی، ورزشی توجه ویژه به خانواده‌های کارکنان به ویژه فرزندان، نوجوانان و جوانان باید مورد نظر قرار گیرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.