سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لغو ده‌ها پرواز در پی اعتصاب خلبانان اسپانیا

شرکت هواپیمایی اسپانیایی ایر نوستروم اعلام کرد به دلیل اعتصاب اتحادیه خلبانان در آغاز تعطیلات کریسمس، نزدیک به ۸۰ پرواز را لغو کرده است.

شرکت هواپیمایی اسپانیایی ایر نوستروم روز چهارشنبه اعلام کرد به دلیل اعتصاب اتحادیه خلبانان در آغاز تعطیلات کریسمس، نزدیک به ۸۰ پرواز از جمله ۱۲ پرواز به فرانسه را تا روز جمعه لغو کرده است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، این شرکت هواپیمایی با انتشار بیانیه‌ای خاطرنشان کرد که به دلیل حداقل قوانین خدماتی که توسط سازمان هواپیمایی کشوری اسپانیا وضع شده است، ۷۹ درصد پرواز‌های برنامه ریزی شده حفظ خواهد شد و بقیه لغو خواهند شد.

در میان پرواز‌های لغو شده، حدود بیست پرواز بین المللی از جمله ۱۳ پرواز از مبدا یا به مقصد فرانسه (بوردو، تولوز و نیس) وجود دارد.

در این بیانیه اقدام اعتصاب کنندگان کاملا غیرقابل توجیه ارزیابی شده است.

این اعتصاب تا ۳ ژانویه برنامه ریزی شده است. اتحادیه خلبانان خواهان افزایش دستمزد‌ها در چارچوب مذاکراتی است که در حال حاضر با مدیریت این گروه مسدود شده است.

این در حالی است که چندین جنبش اجتماعی بر حمل و نقل در اروپا تاثیر می‌گذارد. در فرانسه نیز اعتصاب کارکنان راه آهن موجب شده است تا حرکت صد‌ها قطار در آستانه تعطیلات کریسمس لغو شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.