سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز پویش ملی تامین ۱۰ هزار بسته نوشت افزار برای دانش آموزان کرمانی

پویش ملی تامین ۱۰ هزار بسته نوشت افزار ویژه دانش آموزان کم برخوردار استان کرمان به همت شرکت های معدنی و صنعتی گل گهر در سیرجان آغاز شد.

رضا رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در آیین آغاز به کار پویش ملی تامین ۱۰ هزار بسته نوشت افزار برای دانش آموزان کم برخوردار کرمان در شهرستان سیرجان ضمن قدر از شرکت‌های معدنی و صنعتی منطقه گل گهر برای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی گفت: پویش ملی تامین نوشت افزار دانش‌آموزان کم برخوردار، اقدامی ماندگار به منظور تحقق عدالت اجتماعی است.

او با اشاره به توزیع بیش از ۵۰ هزار بسته نوشت افزار رایگان بین دانش آموزان کم برخوردار استان کرمان، افزود: سعی کرده ایم که این بسته‌های نوشت افزار بین دانش آموزان بی بضاعت با همکاری نهاد‌های دولتی و غیر دولتی توزیع شود.

رضایی توجه به آموزش و پرورش را لازمه توسعه پایدار دانست و تصریح کرد: منابع طبیعی معادن و بسیاری از ظرفیت‌های خدادادی به تنهایی توسعه پایدار را محقق نمی‌سازد؛ بلکه نیروی انسانی است که نقش موثری در بهره برداری از استعداد‌های بالقوه طبیعی دارد.

او تربیت نیروی انسانی توانمند و کارآمد را مهم‌ترین رسالت آموزش و پرورش دانست و گفت: خوشبختانه نیروی انسانی کارآمد و متعهد بومی کشور در عرصه‌های ملی، فرهنگی، اجتماعی، علمی و تخصصی خوش درخشیده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه ایفای نقش مسئولیت اجتماعی شرکت گل‌گهر در کشور ایران اسلامی بی‌نظیر است، گفت: ایفای نقش مسئولیت اجتماعی شرکت صنعتی معدنی گل گهر در عرصه‌های مختلف ورزشی، اجتماعی، فرهنگی و علمی الگوی موثری برای سایر معادن و بنگاه‌های اقتصادی در کشور است.

او با بیان اینکه آموزش و پرورش برای واحد‌های صنعتی، معدنی اداری، خدماتی و همه سازمان‌هایی که در این کشور کار می‌کنند، نیروی انسانی کارآمد و متعهد تربیت می‌کند، بیان داشت: همه نهاد‌های دولتی و غیردولتی باید در تحقق برنامه‌های آموزش و پرورش مشارکت کنند تا این دستگاه مهم و زیر ساختی، رسالت خود را به خوبی انجام دهد.

رضایی با اشاره به اینکه بیش از ۸۰ درصد مردم با آموزش و پرورش ارتباط مستقیم دارند، تصریح کرد: آموزش و پرورش بهترین مکان برای فرهنگ سازی، ایجاد بستر لازم برای توسعه و پیشرفت کشور و پرورش انسان‌هایی نخبه برای سربلندی ایران اسلامی است.

او از کسب ۳ مدال طلا به همت دانش آموزان سیرجانی در مسابقات کشوری کشتی فرنگی خبر داد و گفت: این هم ظرفیت ارزنده برای شرکت صنعتی گل گهر است که در این رشته نیز در شهرستان سیرجان سرمایه‌گذاری کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به جهش قابل توجه دانش آموزان کرمانی در کسب رتبه‌های کشوری در المپیاد‌های علمی دانش آموزان، افزود: درخشش دانش آموزان کرمانی در عرصه‌های پژوهشی، علمی، فرهنگی و ورزشی در سراسر کشور به عنوان الگویی ارزنده محسوب می‌شود.

او عدالت آموزشی را یکی از مهم‌ترین راهبرد‌های آموزش و پرورش دانست و بیان کرد: با تمام وجود عدالت آموزشی و تحقق نسبی برابری  آموزشی را در دوردست‌ترین نقاط استان پیگیری می‌کنیم.

پویش ملی تامین ۱۰ هزار بسته نوشت افزار ویژه دانش آموزان کم برخوردار استان کرمان به همت شرکت‌های معدنی و صنعتی گل گهر در سیرجان آغاز شده است و به زودی به همت قرار گاه استانی جهادی بین دانش آموزان بی بضاعت سراسر استان توزیع می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.