رئیس اداره ارزشیابی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: ثبت نام ترمیم نمرات دارندگان مدارک دیپلم و پیش دانشگاهی در امتحانات دی ماه آغاز شد.

رئیس اداره ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزشی آموزش و پرورش استان کرمان از آغاز ثبت نام ایجاد سوابق و ترمیم نمرات دارندگان مدارک دیپلم و پیش دانشگاهی در امتحانات دی ماه خبر داد.

منصور شیخ پور گفت: بر اساس مصوبه هزار و بیستمین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش در تاریخ ۲۳ آبان ۱۴۰۱ همه دانش آموختگان دوره متوسطه دوم شاخه نظری، فنی و حرفه‌ای و کاردانش نظام آموزشی (قدیم، ترمی واحدی، سالی واحدی و نظام ۶.۳.۳) قبل و بعد از ۱۳۸۴ و دانش آموختگان دوره پیش‌دانشگاهی قبل از سال ۱۳۹۱ می‌توانند برای ایجاد سابقه و ترمیم نمره درس‌های تاثیرگذار در کنکور سراسری ۱۴۰۲ در امتحانات نهایی دوره متوسطه دوم نوبت دی ماه۱۴۰۱ به صورت داوطلب آزاد شرکت کنند.

او افزود: داوطلبان می‌توانند برای ثبت نام به آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان و یا مدارس دولتی بزرگسالان که از سوی آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق مشخص شده، مراجعه کنند.

رئیس اداره ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزشی آموزش و پرورش استان کرمان بیان کرد: شیوه‌نامه اجرایی این مصوبه به آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان ابلاغ شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار