طرفی حسینی با اشاره به رویکرد عدالت محوری دولت سیزدهم گفت: قرارگاه عدالت فرهنگی به صورت خاص در مناطق محروم کشور راه اندازی شده است.

حمید طریفی حسینی در مراسم افتتاح یک واحد آموزشی دانش آموزان استثنایی خیرساز در شهرستان محروم ریگان واقع در جنوب شرق استان کرمان گفت: سازمان آموزش و پرورش استثنایی، نماد عدالت تربیتی در کشور است و توجه به این دانش آموزان در نقاط مختلف کشور به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

او با بیان اینکه ۸۰ درصد مدارس استثنایی کشور را خیران می‌سازند، افزود: تمامی تلاش ما در مدارس استثنایی این است که استعداد‌هایی که در این مدارس آموزش می‌بینند، شکوفا شوند.

رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور با اشاره به افتتاح مدرسه استثنایی در ریگان بیان کرد: تامین ایاب و ذهاب دانش آموزان استثنایی شهرستان ریگان نیز با توجه به شرایط اقلیمی این منطقه در دستور کار قرار دارد.

مراد شریف زاده، مدیر آموزش و پرورش ریگان نیز گفت: امروز مدرسه خیرساز استثنایی ریگان با زیربنای ۳۵۰ مترمربع افتتاح شد  که برای ساخت این واحد آموزشی خیران و سازمان نوسازی مدارس ۳۵ میلیارد ریال هزینه کرده اند.

 او تصریح کرد: با افتتاح این واحد آموزشی ۸۰ دانش آموز استثنایی این شهرستان از مزایای آن برخوردار می‌شوند.  

محمود بنی اسد، رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان در آیین افتتاح مدرسه خیر ساز استثنائی با بیان اینکه توجه به دانش آموزان استثنایی از اولویت‌های مهم مجموعه تعلیم و تربیت استان است، گفت:  بدین منظور با اعتبار مشارکتی نوسازی و خیران مدرسه ساز، مدرسه ۶ کلاسه دانش آموزان استثنایی در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع و در طول ۳ سال و نیم ساخته شد.

او افزود: این واحد آموزشی ۶ کلاسه برای ارائه خدمات آموزشی، توانبخشی و تربیتی به دانش‌آموزان استثنایی شهرستان ریگان و با زیربنای ۳۵۰مترمربع راه اندازی شده است.

بنی اسد با اشاره به اعتبار اختصاص یافته برای تکمیل این پروژه آموزشی، بیان کرد: ۳۵ میلیارد ریال اعتبار مشارکتی  برای ساخت و تکمیل این پروژه اختصاص یافته است که از این مبلغ، ۵۰ درصد  به همت گیتی کبیری خیر مدرسه ساز و ۵۰ درصد این مبلغ نیز از محل اعتبارات اداره کل نوسازی استان تامین شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۲ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
قرار گاه عدالت معیشتی کی بر پا میشه. واقعا ما که بازنشسته حقوق بگیریم
۱۵ هر ما ماتم میگیریم بریدیم وای به
حال پاره وقت بیکار کارگر فصلی البته الان شکر خدا با توجه به همت دولت در ساخت و ساز کار روزانه زیاد هست
آخرین اخبار