افتتاح مدرسه ۶ کلاسه خیر ساز در زرند

مدرسه ۶ کلاسه خیر ساز زنده یاد محمد علی صاحبقدم لطفی با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان در زرند افتتاح شد.

رضا رضایی در آیین افتتاح مدرسه خیر ساز  زنده یاد محمد علی صاحبقدم لطفی با قدردانی از همکاری اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمان  با آموزش و پرورش از افتتاح و بهره برداری از ۷۱۳ کلاس درس در استان کرمان، طی مهر ماه امسال  خبر داد.

وی با اشاره به تفاهم‌نامه ساخت ۱۲۰ مدرسه در قالب ۷۲۰ کلاس درس به همت اتاق بازرگانی کرمان، گفت: بر اساس تفاهم انجام شده با سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور، تمام پروژه‌های آموزشی نیمه تمام خیر ساز استان کرمان تا پایان سال ۱۴۰۲ تکمیل می‌شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از اختصاص هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه‌های آموزشی و پرورشی استان در سفر ریاست جمهوری به استان خبر داد و بیان داشت: از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون بیش از ۲۰۰ مدرسه در استان کرمان به  بهره‌برداری رسیده است که استان کرمان در این زمینه جز استان‌های برتر کشور می باشد.

او با اشاره به شکل گیری نهضت مدرسه سازی در استان کرمان تصریح کرد: استاندارد سازی و مقاوم سازی فضا‌های آموزشی با هدف تسهیل فرایند یاددهی و یادگیری ضروری است.

رضایی از مدرسه سازی به عنوان مهم ترین و با ارزش‌ترین کار خیر نام برد و بیان کرد: اگر خیران ۵۰ درصد هزینه ساخت مدارس را بپردازند، دولت موظف به پرداخت ۵۰ درصد باقیمانده است.

اواز دانش آموزان به عنوان آینده سازان ایران اسلامی نام برد و خطاب به دانش آموزان تاکید کرد: از فرصت نوجوانی و جوانی برای ساختن ایرانی آباد و آینده‌ای روشن برای خود استفاده کنید.

 مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به افتتاح مدرسه ۶ کلاسه  خیر ساز «کرمان دانا ۱۲» در زرند، تصریح کرد:  این مدرسه ۶ کلاسه با زیربنای آموزشی ۷۵۳ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع با مشارکت خانواده زنده یاد محمد علی صاحبقدم لطفی، اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان احداث شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار