عضو کمیسیون اقتصادی گفت: زنان و دختران ایران اسلامی باید تلاش کنند که فاطمی باشند، چون نمونه‌ای از حجاب و عفاف برای جامعه جهانی هستند.

جلسه شورای آموزش و پرورش با حضور امام جمعه، نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان و سایر اعضا، تعدادی از دانش آموزان پژوهشگر شهرستان در محل سالن کنفرانس اداره آموزش و پرورش برگزار شد.

در این جلسه احمد معصومی گفت: در هفته پژوهش قرار داریم جا دارد که از دانش آموران پژوهشگر تجلیل شود در حالی که پژوهش سرای شهرستان فعال هست.

او خاطر نشان کرد: در حال حاضر رتبه دوم پژوهشی در استان را داریم در سال گذشته ۵۰ طرح ثبت شده که ۲۴ طرح منتخب شهرستان بود که در نهایت ۸ برگزیده استانی داشتیم و هفت طرح به مرحله کشوری رسید.

مدیر آموزش و پرورش کوهبنان افزود: استعداد، نبوغ و تلاش دانش آموزان باعث شد در سال گذشته تعدادی از دانش آموزان پژوهش گر به مرحله کشوری برسند.

او ابراز داشت: رفع کمبود نیروی آموزشی، تخصیص اعتبارات اختصاصی، تعمیر و بازسازی سالن اجتماعات شهید مطهری، برگزاری کلاس‌های فوق برنامه از جمله خواسته‌ها هستند.

حجت الاسلام مرتضی جعفری با تسلیت ایام فاطمیه گفت: زهد، تقوا، عبادت خالصانه، زندگی فردی اجتماعی، همسرداری، تربیت فرزندان، دفاع از ولایت و رهبری از مهمترین ویژگی‌های این بانوی بزرگوار است.

امام جمعه کوهبنان افزود: امروز جامعه اسلامی خصوصا زنان و بانوان در مساله حجاب، عفاف و پاکدامنی بایستی بی بی دو عالم را الگوی خویش قرار دهند.

در ادامه عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تسلیت ایام گفت: پژوهشگران کوهبنانی باعث افتخار استان و کشور هستند که بایستی از دبیران و اساتید شهرستان تقدیر و تشکر نمود.

عفت شریعتی کوهبنانی افزود: امروز بیش از هر زمان دیگری به پژوهش و تحقیق نیاز داریم در حالی که تاکیدات مقام معظم رهبری بر حول همین امر است لذا نقش آموزش و پرورش بسیار برجسته است.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: امروز ایران اسلامی پرچمدار جهان بشری است باید آیینه دار ویژگی‌های معنوی باشیم آموزش و پرورش برای رفع مشکلات علمی و فرهنگی و ارتقای مفاهیم معنوی و معرفتی باید پیش قدم باشد.

او خاطر نشان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری تمدن نوین جهان اسلامی را در پیش داریم که این مهم به تلاش جوانان تحصیل کرده بستگی دارد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خطاب به دانش آموزان دختر پژوهشگر گفت: زنان و دختران ایران اسلامی باید تلاش کنند که فاطمی باشند، چون نمونه‌ای از حجاب و عفاف برای جامعه جهانی هستند.

او در حین جلسه ضمن ارتباط تلفنی با وزیر آموزش و پرورش خواستار رفع مشکلات اداره آموزش و پرورش کوهبنان شد.....

در ادامه مجید توکلی گفت: به فرموده مولای متقیان علم باعث رشد، عزت و ترفی انسان می‌شود لذا مقام معظم رهبری هم کسب علم را باعث اقتدار عنوان کردند.

او تاکید کرد: برای اتمام استخر شنا پیگیری‌های متعددی صورت گرفته، چون کوهبنان تنها شهرستانی هست که استخر ندارد و از پیش نیاز‌های مهم رشته تربیت بدنی است.

فرماندار کوهبنان افزود: جا دارد کوچه‌های خاکی اطراف مدارس آسفالت شوند، کمبود نیروی خدماتی مدارس مرتفع شود.

در پایان پس از تجلیل از دانش آموزان پژوهشگر برتر شهرستان با حضور حاضرین کانون شکوفایی و خلاقیت دانش آموزی که به همکاری آموزش و پرورش، ناحیه مقاومت بسیج و پژوهش سرا تجهیز شده بود افتتاح گردید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار