سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح ستاد فرماندهی انتظامی در شهرستان تازه تاسیس چهاربرج

‍ فرمانده انتظامی آذربایجان غربی: امید است با افتتاح ستاد فرماندهی در چهاربرج، بتوانیم مطالبات مردم شریف این شهرستان را محقق کنیم.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی در مراسم معارفه اولین فرمانده انتظامی شهرستان تازه تاسیس چهاربرج، اظهار کرد: امید است با افتتاح ستاد فرماندهی و معرفی فرمانده انتظامی شهرستان، با هم افزایی و هم یاری بتوانیم انتظارات و مطالبات مردم شریف چهاربرج را محقق کنیم.

سردار رحیم جهانبخش افزود: برای استقرار ستاد فرمانده انتظامی این شهرستان، فرماندار، امام جمعه و شهردار چهاربرج تلاش بسیاری کرده اندو مردم شریف چهاربرج نیز پای کار بوده و همت کرده‌اند تا مقدمات استقرار ستاد فرماندهی پلیس در شهرستان فراهم شود.

وی با تاکید بر این که شهرستان چهاربرج منطقه‌ای امن بوده، اما قطعا حضور پلیس و تشکیل پلیس مبارزه با مواد مخدر در حوزه تامین امنیت اجتماعی و مبارزه با این ناهنجاری، کنترل کننده خواهد بود، افزود: توسعه زیر ساخت‌های پلیس در راستای امنیت اجتماعی و به ویژه تامین امنیت باغات و مزارع خصوصا در زمان کشت و برداشت محصولات بسیار اثرگذار خواهد بود.

وی به حوزه خدماتی پلیس هم اشاره کرد و گفت: پلیس راهور در کنترل تخلفات رانندگی موجب نظم دهی به این امر شده و در افزایش نظم و امنیت محور‌های مواصلاتی نیز تاثیر خواهد داشت؛ همچنین روند صدور مجوز‌ها و گواهی نامه‌ها و... نیز با توجه به در دسترس بودن خدمات، سریع‌تر و آسان‌تر ارائه خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان با تاکید بر این که مدیون خون شهدا هستیم و تلاش خواهیم کرد در انجام وظایف خود روسفید باشیم، خاطرنشان کرد: در مبارزه با جرایم عمومی به ویژه جرایم اجتماعی، چون مواد مخدر و خصوصا مواد مخدر صنعتی کمر همت بسته ایم و تلاش خواهیم کرد با تکمیل ساختار کامل ستاد، خدمات درخور شان به مردم عزیز و شریف چهاربرج ارائه دهیم.

در پایان این مراسم ستاد انتظامی شهرستان چهاربرج افتتاح و سرهنگ ایرج آقازاده به عنوان اولین فرمانده انتظامی چهاربرج معرفی شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.