سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدار اعضای شورای راه و شهرسازی استان با امام جمعه تبریز

نماینده ولی فقیه در استان گفت:در ایام کرونا رانندگان با مشقت زیاد اقدام به جابجایی مسافر و بار می‌کردند ونگذاشتند مردم در این زمینه دچار مشکل شوند که جای قدر دانی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم  با تاکید اینکه مردم جان خود را به رانندگان می‌سپارند چرا که مورد اعتماد مردم هستند، گفت: انصافاتلاش تمامی عزیزان در تمامی مسیر‌های زمینی، هوایی و ریلی و بحث حمل و نقل باعث رشد و شکوفایی کشور است.


او  تصریح کرد:در بخش اسفالت و نگهداری مسیر‌های روستایی نیز تلاش زیادی داشته باشید تا ازمهاجرت روستاییان به شهر‌ها کاسته شود همچنین مسیر زنجان به تبریز واقعا نیازمند رسیدگی است و توجه مسئولان این بخش را می‌طلبد.


او تصریح کرد: حضور و اقدامات رانندگان و دست اندر کاران حمل و نقل و جابجایی زائران در همایش بزرگ حسینی در اربعین کار بزرگی است و اگر همدلی و هماهنگی و وحدت بین مسئولین استانی نبود مراسم در اربعین مشکل مواجه می‌شدیم.

امام جمعه تبریز در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه راهیان نور سالهاست برگزار می‌شود و اثرات ان نیز بسیار ارزشمنداست گفت:اقدامات شما در بخش مسکن نیز در دولت سیزدهم با وعده‌ای که دادند باید عملیاتی شود و به دست نیازمندواقعی مسکن برسد.

بخشی زاده مدیر کل راه و شهرسازی استان با ارائه گزارشی، گفت: استان ما از کریدور‌های بزرگ حمل و نقل کشوراست و بیش از نود درصد حمل و نقل توسط جاده‌ها است و مابقی از بخش ریلی و هوایی صورت می‌گیرد.


او افزود: طبق برنامه دولت در استان ما باید ۲۰۰ هزار واحد در چهار سال ساخته شود و در حال حاضر ۲۷۴ هزار نفر ثبت نام کردند که ۳۹ هزار نفر تایید نهایی شده و ۱۵ هزار نفر اورده خود را واریز کرده اند.


علیزاده مدیر کل حمل و نقل و راهداری استان گفت: امسال حدود ۲۶ میلیون تن کالا توسط کامیون و ۳ میلیون و پانصدهزار نفر توسط ناوگان زمینی جابجا شده و در حوزه راهداری امسال نزدیک ۷۰۰ کیلومتر اسفالت ریزی شده و ۴۴ نقاط پر حادثه ایمن سازی شده است.

برچسب ها: حمل و نقل ، رانندگان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.