فرمانده انتظامی مراغه از برخورد یک دستگاه وانت پیکان با گله احشام در محور روستایی مراغه خداجو که یکی از چوپانان گله فوت و ۶ راس از گوسفندان تلف و ۲۰ رأس نیز زخمی شدند خبر داد.

سرهنگ" توحید فارسی "  گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی در خصوص وقوع یک فقره برخورد یک دستگاه خودروی وانت پیکان با گله احشام در محورروستایی شهر خداجو، بلافاصله ماموران انتظامی و پلیس راه مربوطه به همراه نیرو‌های امدادی در محل حاضر شدند.
او افزود: با حضور مأموران در محل مشخص شد که براثر برخورد یک دستگاه وانت پیکان با گله احشام در محور مورد نظر، یکی از چوپان‌ها فوت ویکی دیگر از چوپان‌ها مصدوم و ۶ رأس از گوسفندان تلف و ۲۰ راس نیز زخمی شده اند.
او یادآور شد: علت این حادثه از سوی کارشناسان تصادفات پلیس راه ۵۰ درصد از سوی راننده وانت پیکان بعلت عدم توجه به جلو و ۵۰ درصد از سوی هادیان احشام به جهت نداشتن علائم هشدار دهنده در تاریکی شب اعلام شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از تمامی رانندگان انواع وسایل نقلیه خودرویی خواست تا همواره در هنگام عبور از محور‌های مواصلاتی روستایی، نکات ایمنی لازم را در راستای پیشگیری از تصادف با احشام به کار گرفته و رعایت سرعت مطمئنه را سرلوحه رانندگی خود قرار دهند.

برچسب ها: حادثه ، احشام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.