سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری کارگاه توانمندسازی جشنواره الگو‌های برتر تدریس در مهاباد

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش مهاباد گفت: کارگاه توانمندسازی نهمین دوره جشنواره الگو‌های برتر تدریس در مهاباد برگزار شد.

احمد رحمانی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش مهاباد با اشاره به برگزاری سالانه جشنواره‌ای به نام درس تفکر گفت: امسال هم دبیرخانه استانی این جشنواره به مهاباد واگذار شده و امروز گارگاه توانمندسازی دبیران این درس با حضور ۱۵۰ دبیر با هدف آشنایی با این جشنواره برگزار شد.

وی اضافه کرد: برابر بخشنامه، همکاران ما در حال آماده سازی این جشنواره هستند و تا ۳۰ دی ماه هم فرصت ارسال آثار را دارند که این آثار بعد از داوری به مراحل بعدی ارسال خواهد شد.

رحمانی ادامه داد: درس تفکر و سبک زندگی تنها نقطه تلاقی مربیان پرورشی و مشاوران با دانش آموزان است که مربی و مشاور باید در کلاس با توجه به نقش راهبری تربیتی که در مدرسه دارند، به مطالبات و نیاز‌های دانش آموزان در این زمینه پاسخ دهند.

وی با تأکید بر اینکه باید همه همکاران درس تفکر و سبک زندگی را با جدیت دنبال کنند، افزود: همه باید تلاش کنند جشنواره الگو‌های برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی به یک برند علمی و اجرایی در آموزش‌ و پرورش شهرستان تبدیل شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.