سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح مرکز روزانه آموزشی و توانبخشی چند معلولیتی "روژبین" شهرستان روانسر

مرکز روزانه آموزشی و توانبخشی چند معلولیتی "روژبین" شهرستان روانسر با حضور مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه و جمعی از مسئولان شهرستان افتتاح شد.

فرحناز محمدی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه، با اشاره به جمعیت ۴۶ هزار نفری معلولین استان گفت : جامعه معلولین با مشکلات متعددی مواجه هستند و نیاز است همه دستگاه‌ها از آن‌ها حمایت ویژه داشته باشند.

وی مهمترین خواسته جامعه معلولان را اجرای کامل قانون جامع حمایت از معلولان عنوان کرد و افزود: در این قانون خدمات خوبی برای معلولان دیده شده که امیدواریم تمامی دستگاه‌ها در اجرای آن اهتمام داشته باشند.

محمدی با اشاره به تاکید بهزیستی استان بر اجرای این قانون گفت: از ابتدای امسال به دنبال انجام وظایف خود بر اساس این قانون بوده و در همین راستا امروز شاهد افتتاح مرکز توانبخشی و آموزشی چند معلولیتی در شهرستان روانسر هستیم.

وی افزود: معلولان استان باید دسترسی راحتی به مراکز توانبخشی داشته باشند، طوری که مجبور نشوند برای دریافت این خدمات به مرکز استان مراجعه کنند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: خوشبختانه با راه اندازی این مرکز معلولین شهرستان روانسر از تردد به شهرستان جوانرود و یا شهرستان کرمانشاه بی نیاز شده و در شهرستان خود خدمات توانبخشی را دریافت می‌کنند.

محمدی گفت: در مرکز چند معلولیتی روانسر خدمات فیزیوتراپی، کاردرمانی و گفتاردرمانی و سایر خدمات حوزه توانبخشی ارائه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ظرفیت این مرکز ۵۰ معلول است و با توجه به اینکه ساختمان مرکز استیجاری است، ۵۰۰ میلیون تومان صرف خرید تجهیزات و تامین نیرو برای آن شده است .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.