سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برخی بانک‌های خراسان رضوی تسهیلات اشتغال را پرداخت نکرده اند

تسهیلات اشتغال ۱۵۰ میلیون تومان به ازای هر فرد و برای کارفرمایان تا سقف چهار میلیارد تومان است.

محمد عباس زاده مدیر کل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری خراسان رضویی گفت: برخی بانک‌های خراسان رضوی تسهیلات اشتغال را پرداخت نکرده اند ,این بانک‌ها تاکنون نسبت به اختصاص منابع قرض الحسنه پیرامون ایجاد اشتغال اقدام نکرده اند که تذکر‌های لازم توسط نماینده بانک مرکزی و وزارت اقتصاد و دارایی به آنان داده شده است.

او افزود: این تسهیلات به میزان ۱۵۰ میلیون تومان به ازای هر فرد به منظور اشتغال ایجادی می‌باشد و برای کارفرمایان تا سقف چهار میلیارد تومان تخصیص یافته است.

مدیر کل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری خراسان رضوی ادامه داد:مصوبه شورای عالی اشتغال مبنی بر استثناء رعایت منابع و مصارف بانک‌ها در توزیع اعتبارات اشتغالزایی ابلاغ شده است.

محمد عباس زاده ادامه داد: هماهنگی اعتبارات اشتغالزایی از محل جزء ۲ بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه ۱۴۰۱ به میزان ۳/۲ همت (هزار میلیارد تومان) سهم استانی است که بانک‌های عامل و دستگاه‌های اجرایی متولی آن هستند و در این جلسه مقرر شد بانکها، ظرف یک هفته بخشنامه‌های توزیع سهم استان‌ها را به همراه دستورالعمل و شیوه اجرایی به استان‌ها ابلاغ کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.