با هدف رفاه حال اهالی رسانه به تازگی وام قرض الحسنه برای خبرنگاران و روزنامه نگاران خراسان رضوی و مشهد مقدس اختصاص یافته است.

علی خسروشاهی پاکباز مدیر خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی گفت: با عنایت یکی از  موسسه های اعتباری هر ماه تعدادی از خبرنگاران خانم و آقا برای دریافت وام ۱۵ میلیون تومانی به این موسسه در مشهد مقدس معرفی می‌شوند. 

او  افزود: این وام‌ها همگی به صورت قرض الحسنه و با کارمزد کمتر از چهار درصد است.

مدیر خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی ادامه داد: همچنین با همکاری دستگاه‌های اجرایی تسهیلات مختلفی در حوزه وام و استفاده از اماکن ورزشی برای خبرنگارانی که عضو خانه مطبوعات هستند، پیش بینی شده است.

خسروشاهی بیان کرد: به منظور گذران اوقات فراغت خبرنگاران و اهالی رسانه، خانه مطبوعات استان ۲ تفاهم نامه با موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی منعقد کرده است تا بتوانند از مجموعه‌های ورزشی آستان قدس استفاده کنند.

او تصریح کرد: خبرنگاران و اهالی رسانه در شهرستان‌های خراسان رضوی گلایه کرده بودند که به علت دوری از مرکز استان از تسهیلات خانه مطبوعات بهره‌ای ندارند.

مدیر خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی تأکید کرد:به همین علت طی تفاهم نامه‌ای که این خانه با اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان منعقد کرد، خبرنگاران می‌توانند از امکانات ورزشی این اداره کل در سایر شهرستان‌های خراسان رضوی به صورت رایگان بهره‌مند بشوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.