سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تأمین به موقع سوخت نیروگاه‌های استان کرمانشاه

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه با اشاره به تأمین به موقع سوخت نیروگاه‌های استان کرمانشاه، گفت : نیروگاه‌های کرمانشاه ملزم به استفاده از سوخت پاک هستند.

منوچهر فخری معاون عمرانی استاندار کرمانشاه گفت : مدیریت ارشد استان با جدیت برای تأمین به موقع سوخت نیروگاه‌های استان کرمانشاه در زمستان ورود پیدا کرده و تاکید دارد که حتی یک روز هم نباید این نیروگاه‌ها تعطیل شود.

وی افزود: جلسه با حضور عوامل اجرایی و نظارتی به منظور استفاده از ظرفیت‌های موجود برای تأمین به موقع نیروگاه‌های برق استان تشکیل شده و مدیران ذیربط وظیفه دارند که با بررسی تمام موضوعات، امکانات مورد نیاز را با رایزنی و تعامل گسترده با مرکز برای نیروگاه‌های برق استان تأمین کنند و هیچ کوتاهی در این زمینه پذیرفته نخواهد شد.

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه تصریح کرد: مدیران استانی با پیگیری‌های همه جانبه باید سهمیه مناسبی را برای تأمین سوخت نیروگاه‌های استان اختصاص دهند و تلاش شود که برق نیروگاه‌ها حتی برای یک روز هم قطع نشود.

فخری با بیان اینکه اولویت اول استان کرمانشاه در تأمین سوخت نیروگاه‌ها گاز است، ادامه داد: مدیریت شرکت ملی پخش منطقه کرمانشاه نیز موظف است امکانات مورد نظر را برای تأمین سوخت نیروگاه‌ها در صورتیکه با کمبود گاز مواجه شدیم، در نظر بگیرند.

وی ادامه داد: نیروگاه‌های برق با اینکه باید به تأمین به موقع سوخت اقدام کنند از طرف دیگر نیز ملزم به استفاده از سوخت بدون آلایندگی و پاک هستند.

فخری بیان کرد: باید تلاش شود تا سوختی که در این نیروگاه‌ها استفاده می‌شود علاوه بر تأمین به موقع، موجب آلایندگی هوا نشود و به همین منظور به زودی جلسه هوای پاک را برای توجه ویژه به تأمین سوخت پاک و بدون آلایندگی در نیروگاه‌ها تشکیل خواهیم داد .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.