استاندار کرمانشاه گفت : ادارات کرمانشاه برای فروش اموال مازاد خود طبق قانون اقدام کنند.

بهمن امیری مقدم استاندار کرمانشاه در هشتمین جلسه کارگروه تخصصی درآمد‌ها و تجهیز منابع استان کرمانشاه گفت : زمانی که همه افراد جامعه ملزم به پرداخت مالیات هستند پزشکان هم باید به این موضوع توجه و نسبت به نصب دستگاه کارتخوان در مطب‌های خود اقدام کنند که البته اکثریت پزشکان هم چنین توجهی دارند.

وی افزود: با بی توجهی برخی پزشکان در نبود نصب دستگاه کارتخوان با اینکه موجب می‌شود پرداخت مالیات با سختی همراه شود از سوی دیگر این موضوع ناراحتی و مزاحمت برای مردم در مراجعه به بانک‌ها برای دریافت پول نقد از دستگاه خودپرداز را به دنبال دارد.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی با همکاری نظام پزشکی باید ظرف مدت کوتاهی لیست تمام پزشکان را مشخص و برای نصب دستگاه کارتخوان در تمامی مطب‌ها اقدام کنند و اگر مطب پزشکی ممانعت به عمل آورد حتماً به آن تخلف رسیدگی شود.

امیری مقدم با تاکید بر همکاری بیشتر دستگاه‌های اجرایی به منظور وصول و تحقق درآمد‌های استان کرمانشاه در سال جاری به منظور حل مشکلات مردم، گفت: تلاش برای تحقق درآمد‌های استان از وظایف مهم دستگاه‌های اجرایی است.

وی بیان کرد: دستگاه‌های موفق در تحقق درآمد‌ها حتماً در جلسات شورای اداری معرفی خواهند شد و اگر دستگاهی هم عملکرد خوبی نداشته باشد با اینکه در شورای اداری به همه معرفی می‌شود، تلاش خواهد شد که از میزان تخصیص و اعتبارات آن کاسته و آن اعتبار به دستگاه موفق داده شود.

استاندار کرمانشاه خواستار توجه مدیران به فروش اموال مازاد دستگاه‌های خود شد و گفت: دستگاه‌ها باید برای فروش اموال مازاد خود طبق قانون اقدام کنند و اگر زمینی در اختیار دارند می‌توانند آن را در اختیار اجرای طرح جهش ملی مسکن برای ساخت واحد کارکنان خود اختصاص دهند و ما از این موضوع برای کارکنانی که فاقد مسکن هستند، استقبال می‌کنیم.

وی بر نقش مهم اطلاع رسانی در فروش اموال مازاد دستگاه‌های اجرایی از جمله نصب بنر و استفاده از ظرفیت‌های مطبوعات و رسانه‌ها تاکید کرد و افزود: فروش اموال مازاد حتماً باید از طریق رسانه‌ها، مطبوعات، فضای مجازی و نصب بنر به اطلاع همه رسانده و تلاش شود که این اموال به صورت دقیق و صحیح به فروش رسانده شوند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.