سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نبرد افسانه‌ای عرین الاسود با صهیونیست‌ها در مقبره یوسف نبی (ع)

نیرو‌های عرین الاسود با صدور بیانیه‌ای تاکید کردند با نظامیان صهیونیست نبرد افسانه‌ای در مقبره یوسف نبی انجام دادند.

منابع خبری از عملیات گروه عرین الاسود (بیشه شیران) در مقبره حضرت یوسف خبر دادند.

به گزارش وبگاه خبری العهد، گروه عرین الاسود (بیشه شیران) در فلسطین اعلام کرد در پی یورش نیرو‌های اشغالگر به مقبره حضرت یوسف (ع) در استان نابلس، شمال کرانه باختری اشغالی، نیرو‌های این گروه با هماهنگی گردان «بلاطه» و «رفاق الفاروق» نبردی افسانه‌ای با اشغالگران انجام دادند.

عرین الاسود در بیانیه‌ای اعلام کرد یورش نیرو‌های اشغالگر به قبر یوسف (ع) به اندازه حمله به یک کشور عربی برای اشغالگران هزینه داشت؛ چرا که آن‌ها با یگان‌های ویژه و مستعربین (عرب نماها) و تیم‌های تک تیرانداز و نیرو‌های مجهز، برای انتقال سران راستگرای صهیونیست و گرفتن عکس در مقبره یوسف (ع)، وارد این مکان شدند تا دشمن صهیونیستی در برابر مردمش، خود را قوی نشان دهد.

این گروه در ادامه تاکید کرد با این وجود هدف واقعی از این یورش، رساندن پیام فرماندهان ارتش به سران راستگرای افراطی  و این بود که ارتش را تحت فشار قرار نداده و شهرک نشینان را هم متقاعد کنند تا درباره عبادت (در مسجد الاقصی) به آنان فشار نیاورند.

براساس این بیانه فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی خطاب به رهبران راستگرا گفته‌اند شما زیر باران گلوله وارد این مکان و از آن خارج شدید. یکی از رهبران راستگرا هم وقتی وارد مقبره یوسف (ع) شده بود گفت: ما زیر باران گلوله و خمپاره به اینجا رسیدیم، «تروریست‌ها» نمی‌دانند ما اینگونه و زیر باران گلوله از اروپا آمدیم.

عرین الاسود افزود: ما شهید مهدی حشاش، یار شهیدان، قهرمان گردان و شیر بیشه را تکریم می‌کنیم و به مردم خود می‌گوییم: اگر روزی دیدید آن‌ها (صهیونیست ها) در امنیت و با اتوبوس‌ها و ماشین‌های خود، می‌آیند و زیر باران گلوله قرار نمی‌گیرند، بدانید کار عرین الاسود (بیشه شیران) یکسره شده است، اما دور باد آن روز!

عرین الاسود در بیانیه خود رسانه‌ها و روزنامه نگاران را سرزنش کرد و افزود: شما در پوشش دهی رویداد‌ها کوتاهی کردید، روزنامه نگاری برای (پوشش دهی اخبار) جنگ ایجاد شده است نه کنفرانس‌های خبری و تشییع جنازه. اگر به شما دستور داده شده است به حوادث و درگیری‌ها بی توجه باشید، با این امید که زندگی به روال عادی برگردد، به شما می‌گوییم: اگر شهیدان ودیع، مهدی، المبسلط، النابلسی، العزیزی، الشیشانی و فهرست بلندبالایی از اسامی دیگر شهدا، زنده شدند، زندگی هم به روال عادی باز خواهد گشت. به صخره و سنگ و بشر خواهیم فهماند که زندگی طبیعی وجود ندارد و رژیم اشغالگری وجود دارد که روی سینه‌های ما چمباتمه زده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۲:۴۵ ۲۰ آبان ۱۴۰۱
درود بر حق طلبان جهان و فلسطین اشغالی ، درود بر مظلومان حق طلب و جان بر کف که خواب آرام ظالمان را بر هم می زنند