گروه‌های فلسطینی در پی شهادت شش مبارز در حملات وحشیانه نظامیان صهیونیست در کرانه باختری اشغالی بر وحدت گروه‌های مقاومت تأکید کردند.

گروه‌های فلسطینی در پی شهادت شش مبارز در حملات وحشیانه نظامیان صهیونیست به نابلس و رام الله در کرانه باختری اشغالی تشکیل جلسه دادند و بر وحدت گروه‌های مقاومت تأکید کردند.

شبکه تلویزیونی العالم گزارش داد: گروه‌های فلسطینی برای بحث و گفتگو در خصوص حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به شهر نابلس در دفتر جنبش حماس در نوار غزه نشست فوق العاده برگزار کردند.

گروه‌های فلسطینی بر وحدت گروه‌های مقاومت فلسطینی تأکید کردند و از اتاق مشترک عملیات خواستند فورا نشست برگزار کند. گروه‌های فلسطینی همچنین اعلام عزای عمومی، اعتصاب و برگزاری تظاهرات خشم را خواستار شدند.

فلسطینیان در نابلس با اشک و ناراحتی و در عین حال با غرور و به چالش کشیدن رژیم صهیونیستی، با شیران گروه عرین الاسود وداع کردند.

گروه‌های مقاومت در نوار غزه به شکل فوق العاده نشست برگزار کردند تا عزای عمومی و اعتصاب سراسری اعلام کنند.

«سهیل الهندی» از رهبران جنبش حماس گفت: «نشست امروز یک نشست ملی، اسلامی و فلسطینی با تأکید جدی بر حمایت و پشتیبانی از برادران در کرانه باختری و ساکنان نابلس بود. به آن‌ها می‌گوییم از شما حمایت و پشتبانی می‌کنیم. به اذن خداوند به زودی تفنگ‌های ما در کنار تفنگ‌های شما قرار خواهد گرفت و این مقاومت که اکنون در کرانه باختری، قدس و هر جایی شعله ور شده است، به خوبی نشان می‌دهد که ان شاء الله نابودی رژیم اشغالگر قطعی است.»

«خالد البطش» از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز گفت، «تلاش نظامیان اشغالگر برای از بین بردن مقاومت در نابلس تلاشی ناکام است. مقاومت دست بسته باقی نخواهد ماند. از مردم خود در غزه و هر جایی می‌خواهیم با برگزاری تظاهرات از مقاومت نابلس حمایت و پشتیبانی کنند. همچنین از جوانان قیام کننده می‌خواهیم برای پاسخ به این جنایت، وظایف خود را انجام دهند.»

«ابو بلال» از جوانان قیام کننده حاضر نیز در این تظاهرات افزود، «دل و جان ما همراه برادرانمان در کرانه باختری است. قلب و جان ما یکی است. خون و پیکر ما با هم در آمیخته شده است. سرنوشت ما و آن‌ها یکی است. در غیر این صورت مسیر اشتباه است.»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار