شاباک دوباره فرماندهان عرین الاسود را تهدید کرد

دستگاه امنیتی رژیم صهیونیستی درپی عملیات‌های مداوم گروه عرین الاسود در اراضی اشغالی، فرماندهان این گروه را تهدید کرد.

رسانه‌های صهیونیستی  فاش کردند سرویس‌های امنیت داخلی رژیم صهیونیستی موسوم به شاباک دوباره اقدام به تهدید گروه مقاومت «عرین الاسود» و فرماندهان آن در شهر نابلس کرده است.

پایگاه خبری عبری زبان انتلی نیوز، تاکید کرد که رژیم صهیونیستی پیامی تهدیدآمیز برای اسامه الطویل، یکی از فرماندهان گروه عرین الاسود که گفته می‌شود از مبارزان گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس است و محمد طبنجه، از اعضای جبهه خلق در گروه عرین الاسود و حسام اسلیم، یکی دیگر از مبارزان گردا‌ن‌های قسام ارسال کرده است.

به گفته منبع مذکور، این ۳ نفر از فرماندهان ارشد گروه عرین الاسود هستند و روز گذشته هم در مراسم تشییع پیکر شماری از شهدا در شهر نابلس حضور داشته‌اند.

شایان ذکر است مدیر مرکز آزادگان حقوق بشر در شهر نابلس در کرانه باختری اعلام کرد اعضای گروه وحدت بخش و فراگیر «عرین الاسود» ‏، اغلب رزمندگانی هستند که در دیگر گروه‌های مقاومت فلسطینی عضویت دارند و توانسته اند با تاکتیک‌های جدید مبارزاتی خود‏، محبوبیت زیادی در میان فلسطینیان به دست آورند.

پیش از این هم صهیونیست‌ها یکی از فرماندهان عرین الاسود را ترور کرده بودند که این گروه با انتشار بیانیه‌ای ضمن تسلیت شهادت این فرمانده، روش ترور رژیم صهیونیستی را حقیرانه توصیف و تاکید کرد رژیم صهیونیستی هیچ جسارت و شرافت نظامی ندارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار