سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه همدان:

حضور میلیونی مردم در روز ۱۳ آبان نقشه های دشمنان را برهم زد

امام جمعه همدان گفت: حماسه باشکوه و خیزش مردم در روز استکبارستیزی، معادلات دشمن را برهم زد و توطئه های آنان را خنثی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی موثقی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه همدان گفت: امروز باید از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز استکبارستیزی قدردانی کنیم، زیرا که این حضور علاوه بر اینکه موجب ترس دشمن می‌شود، ایمان جامعه به شعار «مرگ بر آمریکا» و اعتقاد به باور‌ها را به نمایش می‌گذارد.

او گفت: امروز میلیون‌ها نفر در کشور شعار «مرگ بر آمریکا» سر دادند رسانه‌های دشمن از ترس چشمان خود را بر حضور میلیونی مردم بستند و حرفی در این زمینه نمی‌زنند.

او گفت: خیزش مردم ایران اسلامی معادلات جهان را بر هم زد، باید تاریخ عملکرد آمریکا در ۱۲۰ سال گذشته را بررسی کرد، حمله به کشور‌های مختلف توسط آمریکای مستکبر صورت گرفته و هر جا که احساس کند منافعش در خطر است ورود می‌کند.

شعبانی گفت: دشمنان امروز با تمام توان در مقابل مردم ایران ایستاده‌اند، اما حضور مردم پاسخگوی آنهاست، امروز دشمن سعی دارد ذهن و فکر جوان ما را با فضای مجازی و دروغ‌های رسانه‌ای تصرف کند.

او گفت: همه باید درباره جهاد تبیین سخن بگویند و در همه جا به ویژه در مدارس در این زمینه کار شود، ما منکر مشکلاتی مانند مباحث اقتصادی و معیشتی نیستیم، اما راه حل آن آشوب، نفرت‌پراکنی و اسلحه به دست گرفتن نیست و مردم نیز با این شیوه مخالف هستند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.