راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان و گرامیداشت روز ملی استکبارستیزی امروز در استان همدان برگزار شد.

سیزدهم آبانماه روزی سرنوشت‌ساز در تاریخ سیاسی کشور است که با گذشت سال‌ها از این حرکت تاریخی، همچنان مانا و تبلوری از بصیرت دانش آموزان تاریخ ساز برای استکبارستیزی و دفاع از کیان و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

روزی که در تقویم سیاسی کشور یادآور حماسه دانشجویان و دانش آموزانی است که با شجاعتی مثال‌زدنی این روز را برای همیشه در تاریخ معاصر کشور به نام استکبارستیزی ثبت کردند.

امروز همزمان با یوم الله ۱۳ آبان دیار دارالمومنین و دارلمجاهدین یکپارچه صحنه غیرت و مردانگی و خروش باشکوه امتی بود که شجاعانه و غیرتمندانه و با مشت‌های گره کرده خود به دشمنان کوردل فهماندند همچنان پای این انقلاب و نظام الهی مانده اند.

بر اساس اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان راهپیمایی دشمن هراس یوم الله ۱۳ آبان امروز در شهر‌های مختلف و در بیش از ۵۰ نقطه استان برگزار شد.

مراسم گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان، «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» در همدان نیز امروز ابتدا و از ساعت ۱۰.۳۰ با اجتماع با شکوه دانشجویان و دانش آموزان در حسینیه امام خمینی (ره) و در خیابان پاسداران برگزار شد.

در پایان مراسم و پس از اقامه نماز جمعه، راهپیمایی در مسیر خیابان پاسداران، میدان شریعتی و چهارراه شریعتی برگزار و در چهارراه شریعتی نیز قطعنامه سراسری قرائت شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.