شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان از مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان برای شرکت باشکوه در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان دعوت کرد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان با صدور اطلاعیه ای ضمن دعوت از مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان برای شرکت باشکوه در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان آورده است: این مراسم در ۵۰ نقطه استان (شهرستان ها، شهرها و برخی از روستاها) برگزار می شود.

مراسم گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان، «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» همزمان با سراسر کشور صبح روز جمعه سیزدهم آبان سال ۱۴۰۱، در شهر همدان با تجمع مردم به ویژه دانشجویان و دانش آموزان از ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه صبح در حسینیه امام خمینی(ره) واقع در خیابان پاسداران برگزار خواهد شد.

این اطلاعیه می افزاید: در پایان مراسم و پس از اقامه نماز جمعه، راهپیمایی در مسیر خیابان پاسداران، میدان شریعتی و چهارراه شریعتی برگزار می شود و در چهارراه شریعتی نیز قطعنامه سراسری قرائت خواهد شد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان، از عموم مردم بصیر و استکبارستیز استان همدان دعوت کرد با توجه به اینکه این روز روزی حماسی است که در تاریخ معاصر، یادآور زورگویی ها و دخالت های بی مورد آمریکای جنایتکار و مستکبران غربی علیه ملت آزاده ایران اسلامی است، در این مراسم ملی شرکت کنند.

۱۳ آبان یادآور سه رخداد بزرگ تبعید حضرت امام خمینی(ره) به ترکیه در سال ۱۳۴۳، کشتار دانش آموزان به دست رژیم پهلوی در سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام (ره) در سال ۱۳۵۸ است.

۱۳ آبان ماه در تقویم رسمی ایران به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.