سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دادستان کرمان:

خدشه به نظام اوضاع را گل وبلبل نمی کند

دادستان کرمان گفت: عده‌ای اشتباه فکر می‌کنند اگر خدشه‌ای به این نظام وارد شود، اوضاع گل و بلبل می‌شود، اگر دشمنان بر کشور مسلط شوند، به هیچ فردی ترحم نخواهد کرد.

مهدی بخشی در دیدر با اعضای بسیج رسانه استان کرمان، دید جامع الاطراف و نگاه مردمی در بسیج را مورد اشاره قرار داد و افزود: دستگاه قضایی و بسیج در حقیقت سرباز ولایت و مردم هستند و جز خادمی مردم، تلاش برای ارتقای نظام مقدس جمهوری اسلامی و افزایش رضایت مندی مردم، هدف دیگری نداریم و همه باید در مسیری حرکت کنیم که رضایت مندی مردم حاصل شود.

وی گفت: عده‌ای اشتباه فکر می‌کنند اگر خدشه‌ای به این نظام وارد شود، اوضاع گل و بلبل می‌شود، اما نمی‌دانند که اگر خدای ناکرده دشمنان بر کشور مسلط شوند، به هیچ فردی ترحم نخواهد کرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان ادامه داد: مردم می‌دانند که اینگونه اقدامات حاصل توطئه‌های دشمنان از جمله آمریکا، رژیم غاصب صهیونیستی و عربستان سعودی است و نیروی میدان آن‌ها نیز داعش است.

بخشی به جایگاه بسیج از جمله بسیج رسانه در جامعه اشاره و تصریح کرد: مدیران اگر میدان را به درستی نشناسند، به خطا می‌روند و یکی از راه‌های شناخت صحیح میدان، همکاری بسیج رسانه می‌باشد.

دادستان مرکز استان کرمان بر همکاری بسیج رسانه در زمینه پیشگیری از وقوع جرم نیز تاکید کرد و گفت: توسعه آگاهی‌های حقوقی مردم از تشکیل پرونده‌ها جلوگیری می‌کند.

بخشی بر انعکاس تلاش‌ها و خدمات دستگاه قضایی نیز تاکید کرد و ادامه داد: مردم باید بدانند که دستگاه قضایی به رغم حجم بالای وارده وکمبود نیروی انسانی و امکانات، به شکلی جهادی به مطالبات مردم رسیدگی می‌کند.

وی با تاکید بر این مطلب که اکثر مسئولان خادم و پاک دست هستند، تاکید کرد: القاء ذهنیت منفی در خصوص مدیران پاکدست وخدمتگزاران نظام به جامعه، بازی در زمین دشمن است که موجب ضربه زدن به اعتماد عمومی جامعه می‌شود.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان کرمان نیز ضمن اشاره به فعالیت بالغ بر ۳۶۰ رسانه در استان کرمان گفت: همواره همراهی، همدلی و همکاری بسیار خوبی بین بسیج رسانه و دستگاه قضایی برقرار بوده است که جای تقدیر دارد.

سرهنگ امین رجایی با اشاره به اینکه رسانه زبان گویای مردم است و مجموعه بسیج رسانه در حوزه‌های مختلف از جمله مطالبه گری ورود کرده است، تاکید کرد: گفتمان رسانه‌های عضو بسیج رسانه، گفتمان امام و رهبری است و تاکنون نیز کارنامه بسیار خوبی در این زمینه داشته اند.

وی بیان کرد: فعالان رسانه‌ای انتظار دارند همکاری و تعامل بین دستگاه قضایی و بسیج رسانه افزایش یابد تا از مشکلات مردم گره گشایی شود، زیرا این نظام با مردم شکل گرفته و پیش می‌رود.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان کرمان با اشاره به اینکه یک دولت انقلابی در راس امور اجرایی کشور است، تاکید کرد: در بسیج رسانه مشکلات مردم را مطرح می‌کنیم و این مطالبات به حق باید از سوی نهاد‌های مربوطه پیگیری و اجرایی شود.

رجایی با اشاره به رصد برخی نارسایی ها، کم کاری‌ها و ترک فعل‌ها که موجب نارضایتی مردم می‌شود گفت: انتظار از دستگاه قضایی برای پیگیری این موارد،بیشتر است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.