سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خروش دارالعباده یزد علیه جنایت تروریستی در شیراز

شهروندان یزدی پس از اقامه نماز جمعه در محکومیت اقدام تروریستی در شیراز راهپیمایی کردند.

شهر‌ها و روستا‌های استان یزد امروز، یکپارچه خشم و انزجار علیه فتنه گران و تروریست‌هایی بودند که امنیت کشور را هدف قرار داده اند.

جمع کثیری از شهروندان پس از برپایی نماز جمعه شهر یزد، از مسجد ملااسماعیل به سوی میدان تاریخی امیرچقماق راهپیمایی و با آرمان‌های انقلاب و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کردند.

تظاهرکنندگان با برافراشتن پلاکارد و سردادن شعار‌هایی اوج خشم و انزجار خود را از اقدام تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ و شهادت و مجروح شدن زائران این حرم به نمایش گذاشتند.

آنان شعار‌های «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر استکبار» سر دادند تا بگویند که این اقدام تروریستی و ناامنی‌هایی اخیر در کشور از واشنگتن و تل آویو و برخی پایتخت‌های غربی نشات می‌گیرد.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی همچنین فتنه و اغتشاش‌های اخیر در کشور را به شدت محکوم کرده و برخورد قاطع با اغتشاشگران و پایان این فتنه را خواستار شدند.

این راهپیمایی با حضور گسترده بانوانی برگزار شد که به حجاب و چادر خود افتخار کرده و شعار «چادر ما زندگی است، پرچم آزادگیست» و «زن، عفت، افتخار؛ با عزت و اقتدار» سر دادند.

این راهپیمایی در همه شهر‌ها و روستا‌های استان برگزار شد و تظاهرکنندگان حادثه تروریستی در شیراز را به شدت محکوم کرده و شعار «مرگ بر فتنه گر» و «مرگ بر منافق» را فریاد زدند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.