مسئولان استان یزد با صدور پیامی حمله تروریستی در حرم شاهچراغ را محکوم کردند.

بار دیگر دست جنایتکار استکبار و صهیونیست جهانی از آستین فرقه تکفیری و آدمکش داعش بیرون آمد و با برنامه ریزی رسانه‌ای دشمنان جمهوری اسلامی عده‌ای از زن و مرد بی گناه نمازگزار را در حرم مطهر احمد بن موسی شاهچراغ علیه‌السلام به خاک و خون کشید و خانواده‌های بسیاری را داغدار و ایران اسلامی را عزادار کرد.

وَ مَنْ یَقْتُلْ مُؤْمِنًا مُتَعَمِّدًا فَجَزَاؤُهُ جَهَنَّمُ خَالِدًا فِیهَا وَغَضِبَ اللَّهُ عَلَیْهِ وَلَعَنَهُ وَأَعَدَّ لَهُ عَذَابًا عَظِیمًا

این عمل وقیحانه بیانگر روی دیگر اغتشاشاتی است که در روز‌های اخیر، در بعضی از شهر‌ها صورت گرفته است. وقتی در معدود شهر‌ها خیابان‌ها نا امن می‌شود و با حضور عده‌ای اجیر شده و فریب خورده آتش آشوب شعله ور می‌گردد، دشمنان قسم خورده به خود اجازه می‌دهند سرسپردگان مزدور خود را مسلح کنند و به جمع مردم بیگناه بفرستند و به خیال خام خود آتش بر آتش‌های خیابانی بیفزایند.

استکبار جهانی می‌داند که ملت مسلمان ایران این فتنه‌های کورکورانه را زیاد دیده و همه آن‌ها را خفه کرده است. ملت ایران وقتی به سلاح شهادت مسلح شد دیگر توطئه‌های دشمنان نمی‌تواند آن‌ها را از پای درآورد و به انفعال وادارد. ملتی که بیش از ۱۷ هزار شهید ترور منافقین را دیده و شهیدان بسیاری در جنگ تحمیلی داده و ترور‌های عوامل تکفیری را لمس کرده است از این جنایات ناجوانمردانه نه‌تن‌ها از پای نمی‌نشیند بلکه روز به روز قوی‌تر و مقتدر‌تر خواهد گشت.

این حادثه تروریستی اخیر باز اهمیت نظم و امنیت عمومی را برای همگان یاداور شد و نشان داد که نیرو‌های قدرتمند نظامی و انتظامی جمهوری اسلامی نباید اجازه دهند عده‌ای آشوب طلب زمینه را برای ترور‌های دشمنان آماده کنند، مماشات در این راه، خیال دشمنان ما را آسوده‌تر می‌کند و راه این اعمال شنیع را بازتر خواهد کرد، اینجانب ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی، این ضایعه بزرگ را به امام عصر ارواحنا فدا، رهبر معظم انقلاب اسلامی، مردم ایران اسلامی و به ویژه مردم متدین و غیور شیراز تسلیت می‌گویم و به خانواده‌های داغدار بازماندگان این حادثه شوم تسلا می‌دهم و غفران و رحمت الهی را برای شهیدان و سلامتی و عافیت مجروحان این حادثه را از خداوند بزرگ مسئلت می‌نمایم.
«سایه مقام معظم رهبری مستدام باد»
ومن الله التوفیق
محمدرضا ناصری
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد

پیام تسلیت دکتر جوکار به مناسبت حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع)

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس:

حادثه تروریستی شاهچراغ نتیجه شرایط ناامنی و اغتشاش در داخل کشور بود/ دشمن منتظر انتقام خون شهدای این حادثه باشد

 جوکار با تاکید بر اینکه دشمن منتظر انتقام خون شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ باشد، گفت: حادثه تروریستی شاهچراغ نتیجه شرایط ناامنی و اغتشاش در داخل کشور بود.

محمد صالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس شورای اسلامی در پیامی حادثه تروریستی حرم حضرت احمدبن موسی (ع) را محکوم کرد.

در این پیام آمده است:
حمله تروریستی در حرم احمدبن موسی ع که سبب شهادت چند تن از هموطنانمان شد اقدامی از روی ناتوانی و استیصال دشمن است.

دشمنان نظام جمهوری اسلامی در طول بیش از چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی سعی در برهم زدن آرامش ملت شریف ایران داشته اند و در این راه از هیچ اقدام شرمگینی فروگذار نبوده اند.

آمریکای جنایتکار و همپیمانانش در طول سال‌های اخیر با به وجود آوردن داعش و گروه‌های تروریستی و تکفیری سعی در ناامن کردن جمهوری اسلامی داشته اند و اقدام تروریستی حرم حضرت احمدبن موسی (ع) هم نتیجه حمایت این جنایتکاران به تروریست‌ها بود.

از دیگر مواردی که نباید نسبت به آن غافل بود این است که دشمن با ایجاد شرایط ناامنی و اغتشاش درداخل کشور برای رسیدن به چنین توطئه‌هایی بهره می‌برد و نتیجه آن هم چیزی جز شهادت زنان ومردان و کودکان بیگناه و داغدار شدن خانواده‌ها نیست پس ملت شریف ایران باید هوشیار باشند تا دشمن قادر به انجام چنین اقدامات ننگینی نباشد.

این را دشمنان ملت شریف ایران باید بدانند که نسبت به چنین اقدامات ننگین و شرم اور ساکت نخواهیم بود و به طور حتم انتقام خون این شهدا از آن‌ها گرفته خواهد شد.

اینجانب این واقعه دردناک را به محضر امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم شریف و شهید پرور استان فارس و خانواده معزز شهدا تسلیت عرض می‌نمایم و از درگاه خداوند تبارک و تعالی برای بازماندگان صبر و سکینه مسألت دارم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار