سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیشرفت ۳۲ درصدی پروژه‌های جهاد آبرسانی در استان قزوین

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین گفت: پروژه‌های تعریف شده در قالب جهاد آبرسانی که از اردیبهشت ماه امسال آغاز شده بود، به طور متوسط پیشرفت ۳۲ درصدی داشته است.

داراب بیرنوندی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین گفت: پروژه‌های تعریف شده در قالب جهاد آبرسانی که از اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شده بود، در سطح استان به طور متوسط پیشرفت ۳۲ درصدی داشته و با سرعت مطلوبی نیز دنبال می‌شود.

بیرنوندی افزود: پروژه‌های جهاد آبرسانی، عملیات تامین آب آشامیدنی ۹۶ روستای استان قزوین در قالب احداث پنج مجتمع آبرسانی روستایی است.

وی ضمن تقدیر از نقش سپاه و بسیج در تامین آب مورد نیاز مردم، تصریح کرد: این پروژه‌ها از سوی شرکت آب و فاضلاب استان قزوین و با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) سپاه پاسداران و به همت سازمان بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر (عج) در مناطق روستایی و در مدت زمان ۳۰ ماه انجام خواهد شد.

بیرنوندی اضافه کرد: برای اجرای پروژه‌های جهاد آبرسانی اعتباری بالغ بر ۲۳۹۷ میلیارد ریال در سطح استان قزوین هزینه خواهد شد.

وی یادآور شد: در قالب این پروژه ها، پنج مجتمع آبرسانی شامل الموت، ضیاآباد ۱ و ۲، ماهین، قاقازان، فارسجین، برای روستا‌های هدف ساخته خواهد شد و با اجرای این پروژه‌ها ۳۲ هزار نفر از جمعیت روستایی استان از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بهره مند می‌شوند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.