سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح ملی نذر آب در ریگان

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان ریگان از اجرای پنجمین دوره طرح ملی نذر آب در شهرستان ریگان خبر داد.

مهدی عارف نیا گفت: در راستای طرح ملی نذر آب ۵، متشکل از ۸۰ نفر پزشک فوق تخصص، جراح، دندانپزشک، متخصص داخلی، عفونی، پزشک عمومی، چشم پزشک مشاوره، نیرو‌های داوطلب و اعضای جوانان هلال احمر استان مرکزی به‌ عنوان تیم سحر به مناطق محروم شهرستان ریگان  خدمات ارائه کردند.

او ابراز کرد: طرح ملی نذر آب ۳در سه محور حمایت‌های معیشتی، خدمات درمانی و برخورد با تنش‌های آبی به شکل استقرار تانکر انجام شد.

سرپرست جمعیت هلال احمر ریگان افزود: اجرای این طرح از ۲۶ مهرماه آغاز شده و تا امروز در شهرستان ریگان و همچنین روستا‌های مناطق محروم سرزه و توابع سیف الدینی اجرا شد.

عارف نیا تصریح کرد:طرح ملی نذر آب ۵ با مشارکت پزشکان داوطلب و خیران و به‌منظور ارائه خدمات بشر دوستانه و با هدف کمک به بهبود سطح سلامت مناطق کم‌برخوردار، ارتقا و بهبود کیفیت زندگی، ایجاد زمینه رشد و توسعه سلامت به روستا‌ها و ارائه خدمات بهداشتی، حمایتی و آموزشی به منطقه محروم و کم‌برخوردار انجام شد.

او بیان داشت: همچنین در این طرح استقرار ۱۰۰ دستگاه تانکر ۸۰۰ لیتری، تعداد ۳۰۰سبد معیشتی در مجموع در این طرح برای بیش از ۲۵۰۰نفر بالغ بر ۵ هزار خدمت ارائه شد که ارزش ریالی خدمات فوق بیش از ۲۰میلیارد ریال است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.