ساختمان هلال احمر کرمان گرفتار در شعله‌های آتش/ مهار آتش‌سوزیِ ساختمان هلال احمر کرمان+ عکس

سخنگو و مدیر ارتباطات سازمان آتش‌نشانی کرمان از آتش گرفتن ساختمان جمعیت هلال احمر استان کرمان خبر داد.

محمد رسول جهانشاهی گفت: ساعت ۱۱ و۱۰ دقیقه ظهر امروز طی تماسی مبنی بر آتش گرفتن ساختمان جمعیت هلال احمر، نیرو‌های آتش نشان بدون فوت وقت در محل حضور یافتند.

او می‌گوید: ۸ خودوری امداد و اطفای حریق با ۴۰ نیروی آتش نشان به این حادثه اعزام شده اند.

به گفته سخنگو و مدیر ارتباطات سازمان آتش‌نشانی کرمان، خسارت‌های زیادی به ساختمان جمعیت هلال احمر کرمان وارد شده است.

جهانشاهی گفت: هم اکنون تمامی نیرو‌های اعزامی در محل هستند و حریق به صورت کامل خاموش نشده است.

مهار آتش‌سوزیِ ساختمان هلال احمر استان کرمان با تلاش ۴۰ آتش‌نشان

مجتبی فکری‌پور، جانشین مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، از مهار آتش‌سوزی گسترده ساختمان مرکزی هلال احمر استان کرمان در بلوار «آیت‌الله هاشمی رفسنجانی» خبر داد.

او با تأکید بر اینکه بخش اداری ساختمان مرکزی هلال احمر استان، آتش گرفته بود و ربطی به اغتشاشات اخیر نداشته است، درخصوص عملکرد آتش‌نشانان برای مهار آتش‌سوزی گفت: آتش‌سوزی در ساعت ١١ و ١٠ دقیقه امروز ١٩ مهرماه، به سازمان آتش‌نشانی اعلام شد که نخستین خودروی آتش‌نشانی در کمتر از ۴ دقیقه، به محل حادثه رسید.

فکری پور از اعزام ٩ دستگاه خودروی آتش‌نشانی از ۷ ایستگاه و همچنین اعزام خودرو‌های آتش‌نشانی شهرداری اختیارآباد، فرودگاه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و شهرک صنعتی خضرا، به محل حادثه خبر داد و بیان کرد: با تلاش بیش از ۴۰ نفر آتش‌نشان، آتش‌سوزی پس از یک ساعت مهار شد.

آتش سوزی ساختمان هلال احمر

اوبا بیان اینکه لکه‌گیری آتش‌سوزی به همت آتش‌نشانان، تا ساعت ١٣ طول کشید، گفت: با توجه به گسترده‌بودن این آتش‌سوزی، با تلاش آتش‌نشانان، از سرایت آتش به دیگر بخش‌ها و انبار‌های دارو، جلوگیری شد.

جانشین مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان بیان کرد: علت آتش‌سوزی از سوی کارشناسان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، در دست بررسی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار