سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۳۰ پروژه ورزشی در زنجان اجرا می شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: در راستای اجرای طرح ملی شهید سلیمانی در سطح کشور، در استان زنجان بیش از ۳۰ پروژه آموزشی و ورزشی خواهیم داشت که شامل ۱۴ زمین چمن مصنوع، ۱۰ سالن ورزشی و ۱۰ زمین بازی شنی است.

علی اسماعیلی مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به جایگاه بسیار خوب استان زنجان در بخش ورزش و تربیت‌بدنی در سطح کشوری و بین‌المللی، گفت: رویکرد آموزش و پرورش استان زنجان مطابق با سیاست‌های ابلاغی دولت سیزدهم، توزیع عادلانه فعالیت و اماکن ورزشی در قالب طرح شهید سلیمانی و شهید خرازی است.

او با اشاره به فراهم ساختن امکانات ورزشی در مدارس مختلف استان، افزود: عدالت امکانات ورزشی در مدارس ایجاد شده است، برخلاف گذشته که این سهم بین دانش‌آموزان پسر و دختر یکسان نبود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه در راستای اجرای طرح ملی شهید سلیمانی در کشور، در استان زنجان بیش از ۳۰ پروژه آموزشی و ورزشی خواهیم داشت که شامل ۱۴ زمین چمن مصنوع، ۱۰ سالن ورزشی و ۱۰ زمین بازی شنی است، گفت: امیدواریم با اجرای دو طرح مذکور، بخشی ازاین نواقص جبران شود و ما شاهد فعالیت ورزشی و ارتقای تحرک جسمانی در دانش‌آموزان دختر باشیم.

اسماعیلی در ادامه به فواید ورزش دانش‌آموزی هم اشاره کرد و گفت: اغلب دانش‌آموزانی که فعالیت ورزشی منظمی دارند، دارای سلامت روحی و روانی و جسمی بسیار خوبی هستند، یعنی از این طریق مهارت‌های ارتباطی را فرا گرفته و در اجتماع نیز جایگاه فعالی دارند.

او با اشاره به تأثیر ورزش‌های همگانی با مشارکت والدین و دانش‌آموزان در ایجاد محیط گرم خانوادگی، گفت: این ابتکار بسیار مفید و موثر است که پدران به همراه پسران و مادران به همراه دختران خود به ورزش و فعالیت جسمانی بپردازند و تأثیرات بسیار مفید و موثری در ایجاد روابط گرم و صمیمی بین والدین و دانش‌آموزان دارد و این روند را موثر‌تر از قبل ادامه خواهیم داد که خانواده‌ها بیش از پیش با فرزندان خود وقت بگذرانند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.