سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صبحگاه مشترک یگان‌های نمونه مسلح مستقر در تبریز

مراسم صبحگاه مشترک یگان‌های نمونه مسلح مستقر در تبریز به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد.

استاندار آذربایجان شرقی د مراسم صبحگاه مشترک یگان‌های نمونه مسلح مستقر در تبریز با تاکید برا ینکه پلیس حافظ ارزش‌ها است گفت: نیروی انتظامی به عنوان مدافع حریم امنیت جامعه برای حل مشکلات مردم همواره نقش بی بدیل و درخشانی داشته است.

آقای خرّم با اشاره به اینکه پلیس برای اقتدار و عزت و عظمت مردم شبانه روز تلاش می‌کند افزود: مردم قدر این امنیت و از جان گذشتگی این سبز پوشان را می‌دانند و از ایثار و شجاعت پلیس در تمامی صحنه‌ها شاکر هستند.

وی افزود: امروز پلیس در عین اقتدار و رافت اسلامی برای هموطنان در مقابل متجاوزان و متعرضان به مال و ناموس شهروندان با قدرت ایستاده است و این امر در سال‌های گذشته به اثبات رسیده است.

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی هم در این مراسم گفت: پلیس حافظ امنیت و مدافع ملت است و اجازه نخواهد داد امنیت مردم به مخاطره بیفتد.

سردار عبدی با تاکید براینکه تا پای جان برای آرامش و امنیت مردم ایستاده ایم افزود: پلیس سرباز ولایت و خدمتگزار مردم است و با آگاهی و بصیرت و هوشمندی برای ایفای نقش متعهدانه و ایثارگرانه در ماموریت‌ها با تمام توان در راستای دفاع از نظام اسلامی و مردم تلاش خواهد کرد.

در این مراسم ضمن قدردانی از تعدادی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران از کارکنان این نیرو که در عرصه‌های مختلف خوش درخشیده اند تجلیل شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.