معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه گفت: امروز اقتدار نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران و آمادگی و خودکفایی نظامی آن‌ها، موجب هراس دشمنان این مرز و بوم شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، سید علی موسوی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه   در صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح مراغه در پادگان امام رضا (ع) گفت: نیرو‌های مسلح کشورمان با اقتدار تمام از مرز‌های جمهوری اسلامی محافظت می‌کنند و دشمنان جرات نفوذ به خاک ایران را ندارند.

او افزود: دشمنان انقلاب اسلامی از روز‌های قبل از پیروزی انقلاب به فکر ضربه زدن بودند و پس از پیروزی نیز از راه‌های مختلف دشمنی خود را نشان می‌دادند.

او بیان کرد: با همه این اتفاقات نیرو‌های مسلح و مردم کشورمان با تمام توان در مقابل زیاده خواهی هلای آن‌ها ایستادگی کرده و امروز با رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب ایران اسلامی یکی از کشور‌های مقتدر دنیاست.

 معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه اضافه کرد: ارتش و نیرو‌های مسلح امروز با پشتیبانی ملت اقتدار و پیشرفت جمهوری اسلامی را در دنیا تثبیت کردند.

موسوی ادامه داد: در جنگ تحمیلی هشت ساله عراق علیه کشورمان، رزمندگان ما جانانه و با تمام قدرت از مرز و بوم کشورمان دفاع کردند.

او خاطرنشان کرد: اصلی‌ترین ترس دشمن از اتحاد و همدلی به وجود آمده در جمهوری اسلامی ایران است که از همان روز‌های نخست پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز ادامه دارد.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.