سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بام نانوی ایران زیر پای دانش آموزان کردستانی

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: دانش آموزان نخبه استان برای ششمین سال متوالی با کسب ۵ مدال رنگارنگ سکوی اول المپیاد نانوی کشور را تصاحب کردند.

هاشم ناظمی جلال با گرامیداشت یادو خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت به تشریح موفقیت‌های دانش آموزان استان در المپیاد نانو پرداخت و گفت: دفتر سیزدهمین دوره‌ی المپیاد نانو در حالی بسته شد که استان کردستان با کسب ۱ مدال طلا، ۲ مدال نقره و ۲ مدال برنز بالاتر از سایر استان‌های کشور در رتبه اول کشور قرار گرفت.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان در ادامه به معرفی دانش آموزان مدال آور پرداخت و گفت: نیما معزی دانش آموز دبیرستان شهید بهشتی ناحیه دو سنندج توانست با درخشش در این مسابقات رتبه اول کشوری و مدال طلا را از آن خود کند.

او ادامه داد: همچنین محمدصدرا سردارزاده دانش آموز دبیرستان شهید بهشتی ناحیه دو سنندج و پارسا دادبین دانش آموز دبیرستان شهید بهشتی دو شهرستان سقز نیز توانستند رتبه دوم این مسابقات و مدال نقره را کسب کنند.

ناطمی جلال افزود: دانش آموزان متین سلطانی از دبیرستان نبی اکرم شهرستان قروه و متین حسین پناهی از دبیرستان شیخ شلتوت ناحیه یک سنندج نیز حائز رتبه سوم کشوری شدند و مدال برنز این دوره از مسابقات را ازآن خود کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان خاطرنشان کرد: در مجموع استان کردستان از نظر تعداد شرکت کنندگان، تعداد راه یافتگان به مرحله‌ی دوم و نهایی و تعداد مدال‌های کسب شده مقام اول کشور را تصاحب کرده است.

او ضمن تبریک این موفقیت ارزشمند به دانش آموزان مدال آور استان و خانواده‌های گرامی شان و کلیه عوامل و دست اندرکاران امر، این افتخارآفرینی را به جامعه فرهنگی استان و دانش آموزان تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که شاهد تداوم موفقیت‌های دانش آموزان در استان باشیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.