سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگاه قضا در رابطه با سلامت مردم با کسی تعارف ندارد

دادستان ابهربابیان اینکه دستگاه قضایی در خصوص سلامت مردم با کسی تعارف ندارد،گفت: با دستگاه‌هایی که کوتاهی کرده‌اندبه صورت جدی برخورد خواهد شد.

طاهرخانی صبح امروز در جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی ابهر که با محوریت سلامت و رفع مشکلات مربوط به دفع بهداشتی فاضلاب برگزار شد به جایگاه اصلی دستگاه‌های شهرستانی اشاره کرد و گفت: از مهم‌ترین وظایف هر یک از اعضا این گونه جلسات برنامه‌ریزی، تصمیم‌گیری و اجرای مصوبات جلسه ها است.

او با بیان اجرایی کردن برنامه‌های متنوع فرهنگی و پیگیری مصوبات کارگروه شهرستانی می‌تواند نقش مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارتقای سطح سرمایه‌های اجتماعی داشته باشد، افزود: برخی از مدیران در این زمینه کوتاهی کرده‌اند که باید پاسخگوی کوتاهی‌های خود باشند.

دادستان ابهر بابیان اینکه دستگاه قضایی در خصوص سلامت مردم با کسی تعارف نداشته و ندارد، ادامه داد: با دستگاه‌هایی که کوتاهی کرده‌اند به صورت جدی برخورد خواهد شد.

او افزود: مسائل اجتماعی ابهر باید در این گونه جلسات ساماندهی شود، زیرا اگر نسبت به این مسائل کم اهمیت باشیم و به آسانی از آن عبور کنیم تبدیل به مشکلات جبران‌ناپذیری خواهد شد.

طاهرخانی با تأکید بر اینکه هیچ دستگاهی حق ندارد کار خود را به دستگاه دیگری پاس دهد و هر دستگاهی باید به وظیفه قانونی خود عمل کند، ادامه داد: با پیگیری‌های جدی مسئولان مرتبط انتظار داریم به زودی مشکلات موجود مطرح شده در جلسه حل و فصل شود.

فرماندار ابهر نیز در این جلسه گفت: باید آسیب‌شناسی نکات مثبت و منفی و بسیاری از کاستی‌هایی که در این شهرستان در مسائل مختلف است، با رویکرد جدید و استفاده از ظرفیت‌های مردم این منطقه در بحث‌های اجتماعی - فرهنگی - اقتصادی و ... در دستور کار قرار گیرد.

ذوالقدر بر اهتمام جدی نسبت به تضمین سلامت مردم تاکیدکرد و افزود: جان مردم از همه مسائل برای ما مهم است و هر کسی در هر جایگاهی در این خصوص کوتاهی کند، از اختیارات قانونی استفاده و با مدیری که در این خصوص قصوری داشته باشد به شدت برخورد خواهد شد، زیرا سلامت شهروندان خط قرمز ما است و باید سلامت مردم در اولویت همه ما قرار گیرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.