سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حل مشکلات یک واحد تولیدی درسیرجان

یک واحد تولیدی با دستور قضایی موظف شد، طی ۲ هفته مشکلات زیست محیطی خود را برطرف کند.

 حجت الاسلام حمیدی از تعیین مهلت ۲ هفته‌ای برای حل مشکلات زیست محیطی و راه اندازی خط دوم یک واحد تولیدی در سیرجان خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی در بازدید از کارخانه کاشی و سرامیک در منطقه ویژه اقتصادی سیرجان گفت: فرصت ۲ هفته‌ای به منظور حل مشکلات بین یک واحد تولیدی و اداره کل محیط زیست تعیین شده است.

او افزود: برنامه ریزی شده است که همزمان با این اقدام، ضمن ورود ماشین آلات خط دوم این کارخانه، شاهد توسعه این واحد تولیدی و ارز آور باشیم.

رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: شهرستان سیرجان از شهرستان‌های مهم و صنعتی استان کرمان به شمار می‌رود و در مسیر ترانزیتی استان‌های کرمان، بندرعباس، تهران و فارس قرار دارد و به همین دلیل، حدود ۳۰ سال قبل در شهرستان سیرجان، منطقه ویژه اقتصادی پیش‌بینی و احداث شده است.

او بیان کرد: هم اکنون حدود ۶۰ واحد تولیدی در این منطقه ویژه مشغول کار هستند و ۴ هزار و ۴۰۰ هکتار زمین در اختیار این منطقه قرار گرفته است.

حجت الاسلام حمیدی تصریح کرد: منطقه ویژه اقتصادی سیرجان به عنوان قدیمی‌ترین منطقه احداث شده در کشور است که ظرفیت بسیار خوبی را برای شهرستان سیرجان به وجود آورده است.

به گفته او فلسفه وجود مناطق آزاد منطقه ویژه اقتصادی و مناطق آزاد، جذب سرمایه گذاری خارجی و استفاده از آن در مسیر تولید و اشتغال است.

رییس کل دادگستری استان کرمان تاکید کرد: پس از اطلاع از مشکلات یک واحد تولیدی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی سیرجان، پیگیری و رفع مشکل این کارخانه در دستور کار قرار گرفت؛ زیرا این واحد زمان تولید محصولات بی نظیر با سرمایه گذاری خارجی داده شده، ارزآوری ویژه‌ای برای استان و کشور دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.