سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انجام عزاداری محرم همراه با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: هیات‌های مذهبی در ایام عزاداری محرم با در نظرگرفتن شیوه‌نامه‌های بهداشتی به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

حسین مدرس خیابانی در نشست ستاد استانی مدیریت و مقابله با ویروس کرونا گفت: طبق آخرین رنگ‌بندی اعلام شده، شهرستان میرجاوه در وضعیت نارنجی، شهرستان‌های زابل، زاهدان، سراوان، خاش، مهرستان، دلگان در وضعیت زرد کرونایی و سایر شهرستان‌های استان در وضعیت آبی قرار دارند.

وی افزود: در هفته گذشته هزار و ۲۸۷ مورد مبتلا به ویروس کرونا ثبت، ۱۴۶ مورد بستری و یک نفر نیز بر اثر این ویروس، جان باخت.

استاندار سیستان و بلوچستان، تصریح کرد: هزار و ۷۳۱ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، ۷۸۴ نفر در دانشگاه علوم پزشکی زابل، سه هزار و ۸۶۹ نفر در محدوده دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر، طی هفته گذشته اقدام به تزریق واکسن کردند.

وی با بیان اینکه اعزام تیم‌های سیار واکسیناسیون در حاشیه شهر، مراکز پر جمعیت و ادارات باید در دستور کار قرار گیرد، گفت: از ظرفیت علما، روحانیون، ائمه جمعه، صاحبان کلام برای ترغیب جامعه به تزریق واکسن اقدام شود.

مدرس خیابانی، بیان کرد: با توجه به افزایش موارد مثبت کرونا، جدی گرفتن شیوه‌نامه‌های بهداشتی و تزریق دز یادآور گامی اساسی در مبارزه با ویروس کرونا است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.