سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تخصیص ۶۶ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های عمرانی گناباد

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار گناباد گفت: ۶۶۰ میلیارد ریال برای اجرای ۸۷ طرح عمرانی این شهرستان در ۲۲ سرفصل عمرانی در امسال تخصیص یافت.

ابوالفضل شاکری معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار گناباد گفت: از این میزان ۳۷ میلیارد تومان از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و ۲۹ میلیارد تومان هم از اعتبارات قانون اسناد متوازن تخصیص یافت.

وی همچنین از تخصیص در مجموع ۶ هزار و ۸۲۹ میلیارد و ۳۰ میلیون ریال از سنوات گذشته تاکنون برای تکمیل ۱۳۶ طرح استانی و ملی نیمه تمام در شهرستان گناباد خبر داد.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار گناباد ادامه داد: از این تعداد ۱۱۴ طرح نیمه تمام با اعتبار ۷۲۹ میلیارد و ۳۰ میلیون ریال در ۲۲ سرفصل از محل اعتبارات استانی و ۲۲ طرح با اعتبار ۶ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی در بخش‌های مختلف در این شهرستان در حال اجراست.

شاکری مهمترین این طرح‌ها را احداث و تکمیل فرودگاه گناباد، راه آهن یونسی به گناباد (قطعه نخست خط راه آهن مشهد به زاهدان)، بخش سوختگی بیمارستان علامه بهلول گنابادی، تکمیل مجتمع آموزش عالی گناباد، احداث و تکمیل باند دوم محور گناباد به خضری قائن و تکمیل ساختمان زندان جدید گناباد معرفی کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.