سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سخنگوی وزارت امور خارجه:

ایران و روسیه سال‌هاست در حوزه فناوری های نوین همکاری دارند

کنعانی گفت: همکاری های حوزه فناوری نوین تهران و مسکو به پیش از جنگ اوکراین برمی‌گردد و در مقطع اخیر هیچ تحول خاصی رخ نداده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص اظهارات مشاور امنیت ملی امریکا درباره فروش فناوری های نوین ایرانی به روسیه، تصریح کرد: سابقه همکاری های میان جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه در حوزه برخی فناوری های نوین به پیش از آغاز جنگ در اوکراین بر می گردد و در مقطع اخیر هیچ تحول خاصی در این ارتباط رخ نداده است.

ناصر کنعانی افزود : موضع جمهوری اسلامی ایران در قبال جنگ اوکراین کاملا روشن است و بارها بصورت رسمی اعلام شده است. 

سخنگوی وزارت امور خارجه در ادامه افزود: ادعای مقام امریکایی در حالی است که امریکا و اروپایی ها سال ها است کشورهای اشغالگر و متجاوز از جمله در منطقه غرب آسیا را به انباری از سلاح های کشنده متنوع خود تبدیل کرده اند که قطعاً بدون این تسلیحات، تداوم بیش از هفت دهه تجاوز، جنایت و اشغالگری صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی ممکن نبود.

جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی ایالات متحده آمریکا بامداد دیشب اعلام کرد، اطلاعات در اختیار آمریکا نشان می‌دهد که ایران در حال آمادگی برای تحویل دادن تعدادی از پهپادهای این کشور به روسیه است و در این راستا تلاش می‌کند تعدادی از نیروهای روسی را درباره نحو استفاده از این پهپادها آموزش دهد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۷:۵۶ ۲۱ تير ۱۴۰۱
تا حالا چه وقت روسیه گلی به سر ما زده؟
ویا در کدام تصمیم ضد ایرانی حامی ما بوده؟