سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حسنی:

وضعیت بودجه حوزه فرهنگ و هنر مطلوب نیست

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت:بااینکه حوزه فرهنگ و هنر از اهمیت بالایی برخوردار است، وضعیت بودجه و اعتبار در این بخش مطلوب نیست.

حسنی گفت: اختصاص اعتبار به حوزه فرهنگ و هنر در اولویت‌های پائین است، اما در همین شرایط هم نمی‌شود دست روی دست گذاشت و کاری نکرد بلکه باید با کمک یکدیگر مشکلات را حل کرد.

او می گوید: البته همه جا هم مشکل، فقط بودجه نیست بلکه باید برنامه ریزی دقیق و جهتگیری مناسب داشته باشیم، تقویت اعتماد به نفس و عزت نفس در جامعه از جمله اموری هستند که پول نیاز ندارد، بلکه باید در این زمینه‌ها با برنامه مناسب حرکت کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خودگفت: لازم است ظرفیت‌های استان در بخش‌های متعدد برای جذب سرمایه گذاری‌ها را در دستور کار داشته باشیم.

حسنی می گوید:اصحاب رسانه باید همراهی کنند تا فضای استان برای حضور سرمایه گذار آماده شود و در این حوزه اگر خلأ و مشکلی هست رسانه‌ها باید آن را شناسایی و منعکس کنند.

آب شدن یخ بخش فرهنگ و هنر زنجان با برگزاری جشنواره‌ها و رویداد‌ها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: سعی کردیم پس از رفع شرایط شیوع کرونا، حالت یخ زدگی در بخش فرهنگ و هنر را با برگزاری جشنواره‌ها و رویداد‌ها ذوب کنیم.

به گفته حسنی امسال به سبب مصادف شدن روز خبرنگار با ایام ماه محرم، جشنواره مطبوعات استان با تأخیر برگزار می‌شود.

او گفت: دوم مردادماه امسال بزرگداشت شیخ اشراق در زنجان برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت:برنامه‌های دیگر گرامیداشت این حکیم گرانمایه و کم نظیر نیز تا پیش از هشتم مرداد در تهران و کشور‌های سوریه و هندوستان براساس یک جدول زمان بندی شده برگزار خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.