استاندار زنجان گفت: اداره کل تبلیغات اسلامی در استان زنجان در حوزه‌های مختلف فرهنگی، تبلیغی و همچنین حوزه اطلاع رسانی بسیار خوب عمل کرده است.

افشارچی گفت: امروز با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین، به نظر می‌رسد که وظایف مربوط به تبلیغ و تبیین در جمهوری اسلامی باید به صورت سیستماتیک دنبال شود.

او می گوید: بخشی از وظایف این حرکت سیستماتیک بر عهده سازمان تبلیغات اسلامی است و این سازمان باید هر کار و هر تبلیغ بر زمین مانده را بر عهده گرفته و آن را انجام دهد.

استاندار زنجان گفت: تجهیز مبلغین به دانش روز را نیاز امروز در این عرصه است و این دانش‌ها شامل دانش‌های گوناگونی است که بتواند در حوزه‌های مختلف، کارکرد جمهوری اسلامی را به نحو احسن در چند سال گذشته و در سال‌های بعد از انقلاب تبیین کند.

افشارچی می گوید: جهاد تبیین یکی از مهم‌ترین وظایف سازمان تبلیغات اسلامی است که این امر باید با جدیت در سرلوحه فعالیت‌های تبلیغی باشد.

او گفت: سازمان تبلیغات اسلامی وظیفه مشخصی در حوزه تبیین داشته و بخشی از جهاد تبیین سیستماتیک بر عهده سازمان تبلیغات اسلامی است.

به گفته استاندار زنجان سازمان تبلیغات اسلامی یکی از حسنات جمهوری اسلامی ایران بوده و دستگاهی است که رسماً متولی تبلیغ همه حسنات جمهوری اسلامی به شمار می‌رود.

افشارچی گفت: یک بال بسیار مهم این بخش حوزه هنری است و از دل این حوزه افراد بسیار بزرگی بیرون آمده و تربیت شده‌اند و بخشی است که هنر دینی در آن تبلور پیدا می‌کند و ما بسیار به آن امیدوار هستیم که در دوره جدید بسیار موفق‌تر و پربارتر عمل کند.
او می گوید: اداره کل تبلیغات اسلامی در استان زنجان در حوزه‌های مختلف فرهنگی، تبلیغی و همچنین حوزه اطلاع رسانی بسیار خوب عمل کرده است و امیدواریم روحانیون اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان و کل بدنه سازمان تبلیغات اسلامی بیش از پیش به تجهیز خود و دانش‌های مورد نیاز برای تبلیغ اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.