سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری یادواره شهدای ترور در خراسان جنوبی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: یادواره شهدای ترور، یکشنبه ۱۲ تیر در استان برگزار می‌شود.

طالبی در جلسه برنامه‌ریزی یادواره شهدای ترور گفت: دشمن در صدد است با بهره‌گیری از روش‌های مختلف فرهنگ شهید و شهادت را در جامعه کم رنگ کند، اما ما باید با استفاده از همه توان خود نگذاریم که غباری بر دامن شهید و شهادت بنشیند.

او گفت: بر اساس برنامه‌ریزی که انجام شده با همکاری دستگاه‌های اجرایی مربوط، یادواره شهدای ترور با هدف افشای حقوق بشر آمریکایی و تجلیل از خانواده شهدای ترور یکشنبه ۱۲ تیر در استان برگزار می‌شود.

طالبی گفت: از همان روز‌های اول بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، آمریکا تلاش کرد غارتگری خود را در درون نظام ادامه دهد، اما با وجود اینکه امیدی به انجام این کار داشت، امام (ره) دست رد به سینه آمریکا زد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: از این زمان دشمنی‌های همه جانبه آمریکا و اسرائیل با نظام جمهوری اسلامی ایران با انجام اقدامات سخت، نیمه سخت و ضد فرهنگی آشکار شد.

او گفت: هدف دشمن از انجام ترور‌ها ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی بود، بنابراین تلاش بسیاری برای براندازی آن انجام داد، غافل از اینکه نظامی که با خون شهدا آبیاری شده با انجام ترور‌های ناجوانمردانه سرنگون نخواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.