سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بکارگیری ۲۰۰ تن آسفالت برای لکه گیری محور‌های مواصلاتی شهرستان کوثر

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان کوثر گفت: در فصل بهار با استفاده از ۲۰۰ تن آسفالت سرد و گرم محور‌های مواصلاتی این شهرستان لکه گیری شده است.

یوسف فریادی با بیان اینکه ارتقای ایمنی راه و هموارسازی راه‌های روستایی از اولویت‌های مهم راهداری است گفت: در مدت یاد شده راهداران ساعی شهرستان کوثر راه شنی و خاکی ۲۱ روستا را بطول ۱۱۰ کیلومتر تسطیح، رگلاژ وتیغ زنی کرده اند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان کوثر در بازدید از محور اردبیل سرچم با اشاره به اینکه در مدت یاد شده ۸۵ مترمکعب از شانه و حریم محور‌های مواصلاتی شهرستان کوثر توسط راهداران پاکسازی شده گفت: راهداران پرتلاش این شهرستان با هماهنگی پلیس راه و با ایجاد محدودیت ترافیکی در محور‌های اردبیل-سرچم وگیوی-آبگرم با استفاده از ۵۱۰ نفر ساعت بصورت دستی سنگ‌های سست را از ترانشه لق گیری کرده اند.

فریادی در جهت حفاظت و صیانت از حریم راه بعنوان سرمایه ملی، برخورد قاطع با متخلفان در حوزه حریم و ساخت و ساز‌های غیر مجاز را یادآور شد و گفت: با حضور گشت راهداری در محور‌ها تاکنون ۱۲ مورد اخطار کتبی به متخلفان ابلاغ شده و ۲۸۰ کیلومتر از حریم راه‌ها نیز تسطیح، آزادسازی و پاکسازی شده است.

او با هدف آشکارسازی نقاط پرحادثه و هوشیارسازی رانندگان از نصب بازتاب چشم گربه‌ای در داخل تونل‌های ۱۲ گانه محور اردبیل سرچم خبر داد و گفت: عملیات تعمیر، رفع نواقص و مشکلات سیستم روشنایی ۱۲ دستگاه از تونل‌ها در ۶ نقطه توسط راهداران انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان کوثر جمع آوری ۷ عدد از تابلو‌های غیرمجاز، تعمیر، بازسازی و نصب ۳۱۰ شاخه گاردریل، تعمیر بازسازی و نصب ۶۰۰ عدد از تابلو‌های علایم، تنقیه، لایروبی و تنظیم بستر پل‌ها به تعداد ۱۵ دهنه و ۶۱۵ کیلومتر عملیات پاکسازی کانال‌های طرفین محور‌های مواصلاتی را از دیگر اقدامات مهم راهداران در سه ماهه گذشته برشمرد و گفت: در مدت یاد شده راهداران ساعی شهرستان کوثر بیش از ۱۰۰ هزار متر مکعب عملیات ریزش برداری و سبک سازی انجام داده اند.

فریادی با بیان اینکه راهداری این شهرستان مسئولیت نگهداری از ۵۲۰ کیلومتر راه ارتباطی را بر عهده دارد گفت: از این مقدار ۱۹۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی، ۲۰۰ کیلومتر راه آسفالته روستایی و ۱۳۰ کیلومتر نیز راه شوسه و خاکی است.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.