سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع عادلانه تجهیزات ورزشی در مناطق مختلف

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری اهواز بر توزیع عادلانه تجهیزات ورزشی در مناطق مختلف شهری تاکید کرد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار اهواز گفت: تجهیزات و امکانات ورزشی باید در مناطق مختلف اهواز به ویژه محلات کمتر برخوردار به صورت عادلانه توزیع شود.

سید مجید صالحی گفت: امکانات و تجهیزات ورزشی باید به صورت عادلانه در مناطق مختلف به ویژه محلات کمتر برخوردار اهواز توزیع شود.

او می گوید: در روستا‌های اهواز نیز بر اساس اعلام بخشداران مرکزی، غیزانیه و اسماعیلیه اهواز به صورت عادلانه توزیع شود. ضمن اینکه اداره کل ورزش و جوانان خوزستان باید نگاه ویزه‌ای به ورزش روستا‌های اهواز داشته باشد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار اهواز گفت: نماینده حقوقی اداره ورزش و جوانان مشکل معارضین را با جدیت پیگیری و رفع کند تا زیرساخت‌های لازم از سوی شهرداری صورت گیرد.

صالحی می گوید: ورزش بانوان در اهواز نادیده گرفته شده است و بانوان استعداد‌های خوبی در ورزش به ویژه ورزش قهرمانی دارند که ادارات و دستگاه‌های اجرایی باید حمایت بیشتری از این قشر داشته باشند.

به گفته او اقدامات خوبی برای ورزش بانوان انجام شده، اما باید مطلوب‌تر باشد. کمیسیون امور بانوان نیز پیگیر مشکلات ورزش بانوان باشد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار اهواز گفت: امکانات ورزشی به ویژه سواحل و اسکله‌ها در رودخانه کارون مقطع اهواز در اختیار هیات‌ها قرار گیرد تا ورزش‌های آبی فعالتر شوند. شهرداری اهواز نیز در این زمینه با اداره ورزش و جوانان اهواز همکاری لازم را داشته باشد.

صالحی می گوید: آموزش و پرورش نواحی اهواز در فصل تابستان اماکن و امکانات ورزشی را در اختیار ورزشکاران به ویژه روستاییان  اهواز قرار دهد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.